3 Şubat 2011 Perşembe

Toz pembe...


Muzicons.com

 Ben pembeyi sevmem giymem sürmem, hayatımda pek tercih etmem. Bugün güne pembe başlamak istedim. Pembenin sevgi rengi olduğunu biliyorum, hayatlarımıza biraz sevginin enerjisi girsin istedim belki de..

Ne de olsa dün burada sessiz bir hüzün vardı hepimiz konuşmasak da aynı duygu diline sahiptik. Ama hayat kaldığı yerden devam ediyor.

Her ne kadar sevmem desemde beyazla bir arada gördüm mü benim bile uygulayasım gelmiyor değil=)









Bella Maison





9 yorum:

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

toz pembe likit mavi ekru bunların baktıgında bile dinlendirici bir etkisi var.huzurlu renkler dekorasyonda da

Selin Ergeçer dedi ki...

Pembeyi çok severim ben,beyazla da birleşince,ne kadar huzur verici olmuş :)

Sayın KARACA dedi ki...

Pembe pembe gönlüm sende :)
Kız bebişlerin odasına nasıl güzel yakıyor pembe ve beyaz.

Blush dedi ki...

güzeldir pembe.
umut aşılar.
bak ne kadar iç açıcı olmuş
:))

MeLc dedi ki...

en sevdiklerim arasındaki renktir pembe hani giysilerde pek kullanmasamda gerek aksesuar gerek takılarda severim,sandalye minderleri cok tatlı duruyor

pembe dedi ki...

pembeli sandalye minderleri çok şirin :))

Yeşim dedi ki...

Hayatın rengi; pembe. Bu tonunu çok sevdim. Garip bir enerji verdi bana :) teşekkürler tatlım kocaman öptüm.

CEPAYNASI dedi ki...

kız çocuklarının rengi:)))
pötikare seviyorum ben...

Özge B. dedi ki...

ama hakikaten çok pembe - ben yeşil ve mavi severim ve hep nedense siyah giyerim:)

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)