2 Mart 2011 Çarşamba

Başka yazı yok...


Karar bozulana kadar yada değişene kadar başka birşey yazmak paylaşmak gelmiyor içimden. Dostlarımı kaybetmek istemiyorum. Ağzını açana sansür uygulansın istemiyorum. Özgür olalım istiyorum.

Ben dün tüm gün neredeyse yedekleme işiyle uğraştım. Hem bilgisayarıma hem de sanal alana yedeğimi aldım. Bunun çözüm olmadığını biliyorum sadece önlem aldım o kadar. Mutsuzum sesimiz daha çok çıksın milyonlara ulaşsın istiyorum.

İlgili alan ve yerleri hepimiz biliyoruz artık. Gerekli desteği gösterelim ve yılmayalım lütfen.

2 yorum:

oytunla hayat dedi ki...

bende senin gibiyim maalesef. bir normal giriyorum bir kaçak yerlerden.
Ama sana katılıyorum. sayfamızı boş bırakmayalım

Meyra dedi ki...

CANIM NASIL MUTSUZUM BİR BİLSEN.SİNİRLERİM FECİ BOZUK.KAÇ GÜNDÜR GİREMEDİĞİM DOĞRU DÜZGÜN BLOGUMA BİR GİRDİM ŞOK OLDUM:((

BENDE YEDEK ALDIM AMA NAFİLE ÇÖZÜM OLMADIĞINI BİLİYORUM.TTNET KULLANICISI OLARAK DNS AYARLAYARAK GİRDİM AMA BU BİLE NE KADAR SÜRECEK HİÇ BİLMİYORUM:(( ARKADAŞLARIMI, EMEKLERİMİZİ VE BLOGLARIMIZI İSTİYORUM..!!!
YILMAK YOK DİJİTÜRKE MAİL ATTIM HERKES ATSIN LÜTFEN SESİMİZİ DUYURALIM BİTSİN BU ÇİLE...

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)