3 Mart 2011 Perşembe

Bir yanım eksik...


Hissettiklerim eksik, yazdıklarım eksik, paylaşımlarım eksik...

Umarım herkes bu postumu okuyordur bir şekilde. Benim yokuğunu farkettiğim o kadar çok arkadaşım var ki!

Belki beni göremediği için benim yokluğumu hissedenler de vardır ki ne mutlu bana bizlere, ne güzel bir bağ kurmuş sanki aile olmuşuz burda...

Tüm arkadaşlarımı, paylaşımları, postları, yorumları geri istiyorum. Eski günlerimize dönelim istiyorum.

Sansürsüz bir hayat, özgürce yayın ve susturulmamış bastırılmamış engellenmemiş bir gelecek istiyorum.

Çok mu?

14 yorum:

nesrin dedi ki...

Ben sizi okuyabiliyorum. Hep de okuyabilmek istiyorum. Sevgiler...

♥ Ç!lekl! k!z ♥ dedi ki...

haklisin,terkedilmis ve cok issiz bu alem...Ama umauyorum ki hakli olan bizler kazanacagiz...

oytunla hayat dedi ki...

inan çok değil :(
inşallah hepimiz son keyifle yazmaya başlayacağız yakında yine yasaksız filtresiz...

Meyra dedi ki...

çok değil canım istediklerin kaç gündür tadım yok benimde bloguma giriyorum ama arkadaşlarım olmadan tadı yokmuş meğer ne kadar güçlü bağımız varmış.herkesi çok özledim.umarım bir an evvel kavuşuruz eski günlerimize.yılmak yok canım inadına buralardayız yayına devam enerjimizi karşılıklı pekiştirelimki değiştirebilelim bu zihniyeti.!

es dedi ki...

Blogunuzu okumaya devam ediyoruz.Bende hiçbir şekilde kapanmadı blogger, tuhaf olan mı benim acaba??

NiLaY dedi ki...

o kadar alışmışız ki hiç farketmeden buradaki herkese ziyaretçilere ziyaret etmeye, benim de bir yarım eksik 2 güündür, içimden yazmak gelmiyor wordpress'e ama umutluyum inşallah geri gelecek bloglarımız ve tüm blogger arkadaşlarımız

Noni dedi ki...

Bir keyfimiz vardı onu da mahfettiler, gerçi ben burda sorunsuz girebiliyorum ama blog olayı tek başına keyifli değil ki, yorumlar geldikçe, fikirler paylaşıldıkça güzelleşiyor, umarım bu saçma yasak bir an önce son bulur! sevgilerimle...

ruken dedi ki...

Bende okuyabiliyorum tatlım üzülme herşey düzelecektir.. :) sen yazmaya devam et bizler burdayız bak!

Özge B. dedi ki...

çok garip bir gün hakikaten - dün akşam post yazmak dahi gelmedi içimden nispet yapar gibi... umarım biter bu saçma süreç kısa sürede, iyiydik eğleniyorduk keyfimizdi hem kendi blogumuz hem takip ettiklerimiz... pifffffff!!! :(

Defne Soysal dedi ki...

Umarım yakında herşey eskiye döner.

Vitrindeyiz dedi ki...

Okuyoruz :)
Merak etme....
Post'lara devam

Elifinelizi dedi ki...

ne güzel dile getirmişsin duygularımızı . oldukça üzgünüz:(

Sazan dedi ki...

Chilekim, bende :)

Chilek dedi ki...

Teşekkürler canım arkadaşlarım, durmuyoruz yola devam direnmeye devam o zaman, iyi ki varsınız:))

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)