1 Mart 2011 Salı

Bloguma dokunma...


Dünden beri yaşatılanlar yetti. Bugün şirketten bağlanabildim. Telefonumdan ve evden bağlanamıyorum/ erişemiyorum bloguma. "Bu sayfa mahkeme kararıyla engellenmiştir" diye karşılıyor beni. Duyduğuma göre interneti sağlayan sunucular nedeniyle bazen giriş yapılabiliyormuş. Yani vakit az her an her yerden kapanabilriz.

Çok keyifsizim bence bir alanda toplanmalı ses çıkartmalıyız ama nasıl? Birbirimizi Twitter hesaplarından takibe alalım hiç olmazsa haberdar oluruz. Bakarsınız bir mucize olur bir şekilde yeniden yolumuza devam ederiz.

Ama bir iki tip çıkıp maç yayınladı diye engellemenin tüm bloglara olmasını anlayamıyorum. O zaman o bloglara engel sağlayın ya da bir filtre uygulayın. Sonuç olarak bu zihniyeti kınıyorum ve BLOGUMA DOKUNMA diyorum.

2 yorum:

Sayın KARACA dedi ki...

yahu nerden çıktı bu şey anlamadım ki :(

Selin Ergeçer dedi ki...

Canim cok haklisin, tweeter iyi fikir, bende cok az kisi var nasil bulacagiz birbirimizi? Hatta blogda paylasayim ben de bunu...

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)