28 Mart 2011 Pazartesi

Dolu dolu haftasonu...

Bu cumartesi de Ankara Film Festivali' ne konuk olduk=)

Malum hafta içi koşuşturmacası pek elvermiyor bu tip etkinliklere. Pazar günü de kapanışı olduğundan, daha kalabalık olacağını düşünüp planı cumartesine yaptık.

Festival filmlerini biraz daha dingin bir zihinle izlemeyi seviyorum. Filmlerin konuları ve yorumlarına buradan bakabilirsiniz.

Kızım yanımda olmadığından fazla fotoğraf çekemedim, pişman oldum götürmediğime. Biraz telefonla çektim. Şarjım bitince imkanlar da bitti nihayetinde=)


"Hayatta Kalmak" hayatımda izlediğim en kötü festival filmi olduğu için anı ölümsüzleştirdim.
Bakmak isterseniz tık.


İlk defa uzun metrajda film makarası gördüm, hatta sarılırken o an'a şahit oldum, muhteşemdi=)


ve favori tabiki "Siyah Beyaz". Ankara' da ki Galeri Siyah Beyaz' ında çıkış noktası olan film=)
Nejat İşler, Tuncay Kurtiz, Derya Alabora hepsi birbirinden muhteşem(di)
Bakmak isterseniz tık.


Yine muhteşem bir film "Kavşak". Güven Kıraç ve Sezin Akbaşoğulları eşliğinde.
Bakmak isterseniz tık.

Çıkışta içilen birer bira yenen kokoreçler bizim filmimizin mutlu sonu oldu=)

Mutlu sonları olan, keyifli bir hafta dilerim=)


10 yorum:

Meyra dedi ki...

sanırım festivalin sonu "kıtır" da bitmiş hissiyatım öyle dedi doğrumudur canım;)
hafta sonu tadında olmasada keyifli bir haftan olsun;)

NİLAY YÜCENUR dedi ki...

dediğin gibi haftaiçi fırsat pek olmuoyr ama haftasonu böyle etkinlikleri kaçırmamak gerek.. iyi haftlar canım :)

Sazan dedi ki...

Kavşak'ı senden de duyunca, kesinlikle izlemem gerektiğine karar verdim...

İyi olsun bu haftamız ve hemencecik gelsin haftasonu :)

Chilek dedi ki...

Meyra; ivet hihihih:))

Nilay; evet canım yoksa çok zor oluyor:)

Sazan; kesinlikle tavsiye ediyorum:)

b3ngü dedi ki...

Hafta sonunu böyle güzel bir etkinliğe ayırdığın için, bundan keyif aldığın için ve yeni yeni hikayelere kendi kadrajından bakabilme fırsatını bulduğun için senin adına çok sevindim :))
Film tavsiyelerin de değerlendirilmeye değer ayrıca, bakalım nasıllarmıiş (:

Alyamaya'nın Esra'sı dedi ki...

"siyah ve beyaz " izlemeyi çok istediğim bir film.. içinde erkan can ve nejat işler varsa gidilmelidir bence.. ikisinin de oyunculuğunu çok beğeniyorum..

Buket dedi ki...

siyah ve beyaz , kavşak izlenecek :))

Selin Ergeçer dedi ki...

Fırsat buldukça bu tip etkinliklere katılmak gerekiyor,insan yenileniyor resmen ve hatta fırsat buldukça değil de fırsat yarattıkça demek ve yaratmak gerek...Gecenin sonu tek kelime ile muhteşem olmuşş :) eh bu etkinliğe de böyle keyifli bir son yakışırmış zaten :))

GEZİ/YORUM... dedi ki...

Etkinlikler çok ilgi çekici paylaşım için teşekkürler arkadasım...

Syhn dedi ki...

kendimi asosyal hissettiren bir yazı olmuş bu..
:D

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)