14 Mart 2011 Pazartesi

Eymir...

Pazar günü kahvaltıyı evde yapıp rutin işleri bitirdikten sonra "n'apsakki" düşüncesi çöreklenmeden telefon çaldı. Telefonun ucundaki ses "toparlanın Eymir' e gidiyoruz" deyip suratıma kapattı telefonu.

Eymir bilmeyenler için Odtü' ye bağlı ve Odtü arazisininin içerisinde bulunan doğal bir gölet. Sadece Odtü mezunu, öğrencisi, çalışanının girebildiği nisbeten sakin ve girdiğinizde tüm arkadaşlarınızı görebileceğiniz bir yer Ankara'da=)


Bizde bir mezun bir çalışan olarak kaptık çantalarımızı düştük yola önce keyifli bir yürüyüş yaptık.


Gölün çevresi 11 km biz yarım tur yapabildik, çünkü hava oldukça soğuktu...


Makinam yanımda olduğu için bir kaç kare çektim...


8 kişi olarak başladığımız gezi orada Yelken Club' da iki arkadaşımıza rastlamamızla 10 kişi oldu=)


Sonra ben biraz ekipten kopup minnak peşine düştüm yine=))


Sonra donmuş halde sobanın yanında burnumu çekerken buldum kendimi=)


ve mutlu son, tabiki bayanların çoğu için balık ekmek erkekler içinse köfte ve sucuk ekmekle sonlandı=)

Daha sonra çıkışta geleneksel Starbucks' la kahve keyfi yapıldı.

Nihayetinde mutlu bir pazarla haftasonuna veda edildi=)

Umarım sizlerinde haftasonu istediğiniz gibi geçmiştir, bu arada herkeseeee iyi haftalar:))

13 yorum:

Selin Ergeçer dedi ki...

Tek kelime ile muhteşemm :))) ne kadar huzur dolu bir yer,bence sık sık gitmelisin canım :) bu arada o serçenin kafasını hafif yan eğerek bakmasına ba-yıl-dımm :) süper bir haftasonu olmuş,umarım süper de bir hafta olur canımm :))

Selin Ergeçer dedi ki...

HİHİHİ bu arada o tülden ne çıkacak bugün, çok merak ediyorum :PP

Meyra dedi ki...

canım bir eğmirci olarak artık herkesin elini kolunu sallayarak girdiğini görüyorum malesef, özellikle yazın gözlerime inananmayacağım tipler oluyor:( ama herşeye rağmen Ankarada kaçış noktası ve balık ekmek keyfi ise müthiş:)) ne iyi etmişsiniz o telefon bizede gelse bu hafta sonu:) iyi haftalar canım

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

yorum yazabilmeyi bile özlemişim. bu pazar mı oldu bu gezme istanbul müthiş güzeldi apaydınlık

Chilek dedi ki...

Selin; inan o kadar sık gidiyoruz ki bazen ööö gelmiyor değil:))
Serçe evet resmen poz verdi bana ya:))
Chilek ah chilek bakalım göreceğiz bakalım akşam durumu kusunca da hasta oluyo off offf:((

Meyra; valla biz girebilme hakkımızı kullanıyoruz diyeyim:)) Hiç karşılaşmadım, hep kapıdan çevrildiklerine denk geldim demekki sızmışlar bir şekilde, bu haftasonu da nezihti gayet ama kapının dış cevreleri korkunçtu, kaportayı masa yapan tipler bile vardı:))))

Modaretor; ayy bende özledim hoşgeldin:)) Evet canım dün gittik Eymir' e...

my lifebook dedi ki...

fotoğraflar pek güzel, eline sağlık!

Chilek dedi ki...

my lifebook; sağol canım:)

Zhdtrhn dedi ki...

yine bayıldığım bir sen hali :)
harika bir pazar geçirmişsin,sakin huzurlu :)
eymir'e de bayıldım...
Fotoğraflar da harika..
süpersin chilek halleri :D

YeMeK vAkTi/AyLiN dedi ki...

Süper bir yermiş bu eymir:)

Huzuru buldum sanki bir :)işyerinde çok uyuz bir gün geçiriyorumda:)

Burcu dedi ki...

çok güzel fotograflar :) görmeyi çok istediğim bir yer burası ama belli kişilerin girebilmesi de benim görmemi de zorlaştırıyor :) güzle bir pazar olmuş sizin için sevgiler canım :)

Siyah Süt dedi ki...

fotoğraflar çok güzell...iyi haftalar canım..

CEPAYNASI dedi ki...

fotoğraflar çok güzel!
sucuk ekmek....bayılırım:)

Yeşim dedi ki...

Muhteşem kareler yakalamışsın tatlım :) İlk fotoğrafı bir an için renkli düşündüm. Yemyeşil çimler, ağaçlar çiçeklenmiş :)

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)