21 Mart 2011 Pazartesi

Full or null...

Bu aralar herkes öfkeli hayata karşı birbirine karşı. Sevgi azalıyor ya da var olan hissedilemiyor.
İnsanlar mutsuz,  insanlar doyumsuz..

Herşeyin bir oyun olduğunu bildiğin halde neden gerilim vardır hala? Bunu soruyorum kendime. Bunu farketmek mutlak huzurun bir parçası değil mi zaten?
Gerilim yoksa ego da yoktur çünkü besleneceği yer yoktur oysa...


Bu karışıklığa sevdiğim aborjin duası iyi gelir diye düşündüm=)

Seni ayakta tutmaya yetecek kadar
Güzelliklerle dolu bir yaşam sürmeni dilerim.
Aydınlık bir bakış açısına sahip olmana
Yetecek kadar güneş diliyorum.
Güneşi daha çok sevmene
Yetecek kadar yağmur diliyorum.
Ruhunu canlı tutmaya yetecek kadar
Mutluluk diliyorum.
Yaşamdaki en küçük zevklerin daha büyükmüş
Gibi algılanmasına yetecek kadar acı diliyorum.
İsteklerini tatmin etmeye yetecek kadar
Kazanç diliyorum.
Sahip olduğun her şeyi taktir etmene
Yetecek kadar kayıp diliyorum.
Son 'Elveda'yı atlatmana yetecek kadar
'Merhaba' diliyorum
Herkese iyi haftalar...

8 yorum:

Somethin'Special dedi ki...

Duayı hem bir kağıda, hem de içime yazdım.
Öperim adaş!

Özge B. dedi ki...

Son 'Elveda'yı atlatmana yetecek kadar 'Merhaba' diliyorum ... bu satır o kadar manidar ki, zaten özetliyor herşeyin anlam(sızlığ)ını.. bu arada tek farkeden ben değilmişim hakikaten çok insan mutsuz, huysuz, doyumsuz ve ruhsuz... halbuki gözlerinin önündeki buğu perdesini kaldırdığında görecek çok şey var.

Didem dedi ki...

güzel bir duaymış. sana da güzellilerle dolu bir hafta dilerim.. sevgiler..

Zhdtrhn dedi ki...

Güzel bir hafta geçirmeni dilerim..

Duanı kendimi iyi hissedene kadar her gün okuyacağım

Meyra dedi ki...

bazen öfke bazen isyankarım bende ama bugünlerde feci mutluyum:)şimdi bu duayı bilmem kaç kere okuyup katmerlenmek istiyorum nihancım:)

Burcu dedi ki...

çok begendım ben bu aborjın duasını :)) elveda kısmı harıkaymıs gercekten :)) hayat kısa dıledığin gibi yaşa diyoruz ama zaman zaman bunu unutuyoruz malesef canım güzel haftalar sevgiler...

CEPAYNASI dedi ki...

güzel bir dua...
güzel bir hafta diliyorum:)

Yeşim dedi ki...

Duana yürekten amin diyorum tatlım. İnsanların içindeki öfkeyi ben de hissediyorum. O kadar çok ki ve bu öfke her hallerine yansıyor :( Keşke bu duayı billboardlara yazsalar da herkes okusa. Belki silkinir kendilerine gelirdi insanlar :)

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)