22 Mart 2011 Salı

Hatırlamak...


Kendimi iyi hissettirecek şeylere ihtiyacım var mesela sert sade bir kahveye..
Ya da Paris hayaline...

Rutinden boğulmuş durumdayım, sanki biri gelmiş tüm enerjimi sömürmüş.
Elimi kolumu kaldırasım yok birşey yapasımda, akışa bıraktım kendimi...

Etrafımda beni emen sömüren enerjiler var ekinoksa inat.
İçimdeki ekinoks enerjisini yüksek tutmaya yaşamaya çalışıyorum. Yaşam etrafımda hızla akaıp giderken merkezden kaymadan ona ayak uydurmaya, birlikte dans etmeye çalışıyorum.

Hayallerim büyük umutlarım da, bekliyorum "cee-eeeeee" diyecekleri günü.

ve nefes her adımda beni var eden şey, her aldığımda yeni kapı açan şey, içime özüme dönmemi sağlayan şey. O kadar yakınımda ki bazen anlayamadığım kaçırdığım anahtar.

Şimdi bir derin nefes aldım ve yeni bir kapı açtım zihnimde bedenimde. Yazmak hatırlattı, hatırlamak uygulattı ve işte bunlar, bana iyi geldi...

4 yorum:

Zhdtrhn dedi ki...

bu sen hali bana tanıdık geldi..
ben bu halleri marta bağlıyorum ve bitsin gitsin artık istiyorum...

YeMeK vAkTi/AyLiN dedi ki...

Bende şuan koyu bir kahve içiyorum ve dalgın dalgın bloglara bakıyorum.Yazın sanki şuan beni anlatıyor şaşırdım :)

Meyra dedi ki...

sen umutlarını ve heyecanını yitirmezsen ceeeee diyecekler hayallerin ben bunu yaşayarak öğreniyorum vede yaşadım canım:)) şimdi kahveni iç derin bir nefes al ve cumadan sonra gelecek baharı düşün şenlensin ruhun;)

Yeşim dedi ki...

Nedir bu hal, bahar yorgunluğu mu? Yoksa yaşadıklarımızın yorgunluğu mu zihnimizde bededenimizde? Her daim açacak yeni kapılar bulmanı diliyorum tatlım. Aldığın her nefes tazelesin seni :)

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)