15 Mart 2011 Salı

Kedi her eve yakışır ama Chilek sadece benimkine:))

Kıyıda köşede bekleyen mimlerimden bir tanesi daha... Kedi her eve yakışır.
Sevgili Yeşim ve Ebru beni bu güzellikle mimlediler, benim için daha keyiflisi olamazdı=)


Beni takip eden arkadaşlarım biliyor aslında tutkulu bir ilişki var kızımla aramızda=)


Kendisi 4 yaşında ama korkunç derecede yaramaz, yavru bir kedi kadar=)
İlk 2 kare kafasıyla musluğu açıp su içip oynadığı zamanlardan o bakışlarda yakalandım bakışı=)
Evden çıkarken banyoların kapısı sürekli kapatılıyor bu haylaz kız yüzünden...

Burada ise kombi dolabının tepesine çıkmıştı, yukarıdan sıcak geldiği için tüm kış orada diyebiliriz=)


Bu da klasik eve gelişte karşılama, kapıyı ilk açana bonus yani=))

Bende bu mimi mimlenmemiş ama evinde kedisi olan tüm arkadaşlarıma gönderiyorum. Çıksın bütün patiler hadi bakalım=)

10 yorum:

Meyra dedi ki...

ahh canım şu anda bu postu okurken nasıl üzüldüm bilemezsin:(( kedileri çok seviyorum ve eşimi ikna edemiyorum eve kedi istemiyor beni bu duygudan mahrum bırakıyor şikayetçiyim:((
nasıl özendim sana şimdi bu yaramazla nasıl oynaşırdım ben:)) kombinin tepesindeki hali nasılda munzurca bide poz vermiş yaaa:)) yerim onun patilerini ben çokkk tatlı çookk..hele o diline ne demeli o dahada tatlı:))

Zhdtrhn dedi ki...

Harikaaaaaa :)

colette dedi ki...

Cilvene kurban olayım senin !

Alyamaya'nın Esra'sı dedi ki...

köpekli ev olmaz mı ? hatta çocuklu ve köpekli ev..

ebrulikedi dedi ki...

uy o dili yerim.ne şeker bir kızsın sen öyle.
bayıldım .mıncıklamak istedim şu an

Selin Ergeçer dedi ki...

Ahhhhhhhhhhhhh birgün dayanamayıp kapına geleceğim canım yaa,bu nasıl bir tatlılık,ben o kıvrılmış patileri ısırmaz mıyım :) mükemmel bişi bu :))))

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

kedi diyince, hersey durur. bak bloglar acıldı, ılk senın postun dıkkatımı cektı. neden kedı var ısın ıcınde. yuzunden yaramazlıgı bellı. cok sevımlı bır kız. o pembe dılde ne guzel duruyor yuzunde :)

b3ngü dedi ki...

Sitedeki yazılarınız gerçekten de birbirinden güzel ve hangisine yorum yapacağımı düşünürken gördüğüm bu muhteşem ve dünya sevimlisi resimler bana bayaa yardımcı oldu saolsun :))

Şuan düşündüm de sizi neden bu kadar sıcak bulduğumu anladım sanırım, ben de sizin gibi bir hayvan aşığıyım :) Bu yüzden de bayıldım bu sevimli siteye ve tabii ki Chilek'e :))). Gözleri afacan afacan ve sıcacık bakıyor, hele pembiş diliyle o kadar sevimli gözüküyor ki insanın kocaman sarılası, sevesi geliyor bilgisayar başından bile (: .

Bu dünya sevimlisi küçük hanım umarım upuzun yıllar sizinle olur (: Sevgiyle kalın hep:)

Burcu dedi ki...

çok sevimli hakikaten :)

Yeşim dedi ki...

Ouyyy yerim o dili o bakışları o göbüşü :) Maşallah Chilek'ime çok tatlı annesi.

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)