17 Mart 2011 Perşembe

Keyifli bir mim...

Sevgili Zhdtrn özel olarak beni mimlemiş=) Kişiye özel bir mim olduğundan hemen ödevimi yerine getirdim=)

Buyrun bakalım...


1- Hayalinizdeki meslek nedir?

Artık hayalini kurduğum bir meslek yok. Ayağımda terliğim rahat bir hayat hayal ediyorum, mümkünse sahil kasabası ya da şehrinde. Bunun yanında Veteriner ya da Psikolog olmayı isteyebilirdim=)

2- Kışın sürmeyi en sevdiğiniz parfüm?

Aslında değişiyor ama bu kış One Million' a takmıştım.

3- Çay mı, kahve mi? Kaç şekerli/Sütlü, sütsüz?

Kahve her zaman şekersiz, normal kahve sütlü/ filtre ise süstsüz. Favorim Tribute ve Americano.

4- En önemli makyaj hileniz?

Zamanımın %95' i makyajsız geçer, bu yüzden bir hilem yok. Ama asla olmazsa olmazım güneş koruyucusu ve kaş kalemi diyebilirim. Eğer iyi bir günse ruj=)

5- Tam şu anda kucağınıza bir cin düşseydi ve 3 dilek hakkınız olduğunu söyleseydi, ne olurdu?

Birinci dileğim; dünyanın üzerindeki sınırların kalkması, savaşların bitmesi, üzerindeki tüm canlılar için aynı şartlarda yaşama hakkı olması ki bu çok kapsamlı her sorunu da çözerdi sanırım=)
İkinci dileğim; kendi içimde tam ve bütün, tüm sevdiklerimle sevgi dolu uzun doyurucu/ mutlu bir yaşam...
Üçüncü dileğim; Uzunca bir süre Hindistan Nepal' de ve Bali' de yaşamak olurdu...

6- Kahvaltı, öğle yemeği, akşam yemeği ve tatlı. Bu öğünlerden ömrünüz boyunca yalnızca bir tanesini seçmek zorunda kalsanız, hangisi olurdu?

Seçmek zorunda olma fikrini sevmiyorum ama zorundaysam Akşam yemeği=)

7- Eğer Hello Kitty olsaydınız, kurdelanız ne renk olurdu?

Tabi ki Mor

8- Eğer ömrünüz boyunca yalnızca bir tane takı takma seçeneğiniz olsaydı bu ne olurdu?

Takının bir bütün olduğunu düşünenlerdenim, sanırım bu durumda hiç birşey takmamayı tercih ederdim.

9- Sahip olmak istediğiniz bir yetenek?

Yazmak, zaten sahip olduğumu düşünüyorum ama herkesin gönlüne gidebilecek güzellikte yazabilen biri olsam fena olmazdı=)

10- Bitince almaya devam edeceğiniz bir kozmetik ürünü?

Güneş koruyucum=)

11- Eğer geleceği görme şansınız olsaydı, görmek ister miydiniz? Evetse tam olarak neyi görmek isterdiniz?

Sanırım istemezdim sadece bazı ip uçlarını yakalayabilecek kadar sezgilerimin güçlenmesine niyet edebilirim.

12- Gizli ünlü aşkınız kim? (Fotoğraf koyun!)

Gizli bir aşkım yok desem, hepsini açık yaşıyorum=)

13- Neden Blog tutmaya başladınız?

Açmaya karar verdiğimde bir amacım ya da sebebim yoktu ama şimdi sebebi bellli, elimin dokunduğu yürekleri ve bana dokunan yürekleri hissetmeyi seviyorum=)

Uzun bir mim bende sadece iki arkadaşımı mimliyorum sevgili Selin ve Yeşim, bendensiniz=)

5 yorum:

Zhdtrhn dedi ki...

:)
5 üzerinden Pekiyi aldınız bayan Chilek :)

Cevaplarını merak ettim çünkü seni tanımak istiyordum:)
güzelmiş yahuuu

Selin Ergeçer dedi ki...

Çok keyifli bir mim :) okurken çooook keyif aldım ve demeek psikolog olmak isterdin, hımmmm bir daha düşün :PPP neyse şaka bir yana beni mimlediğin için de ayrıca çook mutlu oldum, yarın ilk işim bu mimi cevaplamak olacak canımcımm :)

Siyah Süt dedi ki...

güzel bir mim olmuş.. blog sahibelerini böyle daha yakından tanımak güzel oluyor..sevgiler..

Meyra dedi ki...

nihancım ne güzel %95 makyajsız zaman:)) benim gibi casper suratlı olsaydın inan %95 makyajlı gezerdin :))
kaş kalemsiz bende asla yapamazdım sanırım..

Yeşim dedi ki...

Canım benim enn kısa zamanda cevaplayacağım :)

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)