4 Mart 2011 Cuma

Keyifsiz haftanın sonu...

 Koca bir hafta erişim haklarımızın engellenmesi yüzünden sorunlar yaşadık. Hep beraber üzüldük direndik/ direniyoruz. Bir çok arkadaşımız eksik devam ediyoruz yola.

Farkettim ki yılmamak gerekiyor kaldığımız yerden devam edelim ki engellere de direnebilelim.

Ben şu anda iş yerimde hiçbir sorun yaşamadan ve ayar değişikliği yapmadan eskisi gibi sorunsuz bağlanabiliyorum. Ancak evde Superonline Fiber sağlayıcısıyla bağlanamıyorum=(



Bu çok sevdiğim iki görselle herkese keyifli haftasonları ve keyifli haftasonu kahvaltıları dilemek istiyorum=)


gorsel: Green Gate

8 yorum:

Filiz dedi ki...

bugün daha bir hareketlilik var gibi, artık yavaş yavaş postlar yazılmaya başlandı, bu çok güzel iyi hafta sonları :)

moda ve hobi perisi dedi ki...

sanki artık yasak mı kalkıyor ne:)bende yayınlayabildim

NiLaY dedi ki...

İnşallah her geçen gün daha iyi olacak ama yine eskisi gibi toparlanmamız bu saçma olayla uzaklaşan arkadaşlarımızın tekrar armaıza dönmesi zaman alacaktır.. ama yine de yeni haftaya umarım daha güzel haberlerle başlayacağız :)

colette dedi ki...

Sevgili Chilek 14 mart 2011 benim bloğumun 1.yaş günü,bloğumu ilk ziyaret eden 3 kişiye ufacık armağanım olacak.İlk postlarıma bakınca üç kişiden birinin sen olduğunu gördüm,sana armağanını ulaştırabileceğim adresi bana gönderebilir misin?(Bir de ad-soyadını lütfen)
Sevgilerimle...

habinos dedi ki...

keyfimiz kaçtı ama haklısın yılmamalıyız :)

Burcu dedi ki...

güzel hafta sonları herşey düzelicek bence en kısa zamanda sevgiler canım 2.ci fotografa bayıldım :)

fashiONözge dedi ki...

post yazalım arkadaşlarrrr :))pes etmeyelim..

Selin Ergeçer dedi ki...

Canımm,umarım eski halimize döneceğiz,inanmak lazım,direnmek lazım...iyi hafta sonlarıııııı :))

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)