31 Mart 2011 Perşembe

Mart sorunsalı...

Sevmedim bu ayı. Sert girdi sert devam etti. İçerisinde bir sürü ölüm bir sürü ayrılık barındırdı.
Güneş yüzünü gösterse de hissettiremedi baharı, bahar ruhunu.
Ben oldum olası Nisan severim zaten. Adı gibi güzel kendi gibi güzel. Aşk kokan Nisan' ları...


Elimi ayağımı topraktan çekesim yok. Ekmek biçmek oturmak yuvarlanmak istiyorum. Basit aslında elimin değdiği yerde "can" yeşersin istiyorum. Çiçekler açsın, dallar uzansın, meyveler oluşsun. Hayalini kuruyorum.

Olacaklar biliyorum=)


Yaşladığımda bir sürü "keşke"m yerine bir sürü "iyiki"m olsun olsun istiyorum. DNA' mın sarmalını iyiye, güzele, doyuma sarmak istiyorum.

Aşkı daha çok hissetmek istiyorum sevgiliye, doğaya, hayvanlara, yaşama, akışa, varlığa bazen bir kahve kokusuna buruk bir şaraba hafif esen rüzgara kimbilir kısacası içimde aşkla beslediğim herşeye...

Baktım sevdiğim ay kapıda, güzel umutlar yürek de ve yüksek hayırlı niyetler içimde.

Hadi o zaman gelsin Nisan...


gorsel: Eva Lindh

9 yorum:

plndrkn dedi ki...

ay gerçekten de gelsin nisan :)
biz böyle çağırıyoruz ya, yarın kesin gelir demedi deme ;)

Hande dedi ki...

Nisan gelince çiçekelerle renklenmeyi seviyorum. saksılar çıktı hafta sonu çiçeklerle buluşacak :)

Zhdtrhn dedi ki...

:)
benim gibi istekleri olan biri daha varmış burada :)

Meyra dedi ki...

nisanın en çokta yağmurlarını seviyorum..Mayısın çiçeklerini ve yakmayan güneşini.
yaşlanmadan sahil kasabasında börtü böcekle yaşamak istiyorum bende..eğer gidersen başarının sırrınıda öğrenmek isterim;)
kayıpsız ve ayrılıksız olsun tatlım nisan ve sonrası senin için..

NİLAY YÜCENUR dedi ki...

nasıl güzel yazmışsın canım yaa evet bahar dedim mi nisan olmalı hem doğa uyanmalı artık hem de bizler :)

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

cok ekesim var. gorevım degıl ama, bır suru cıceklı bıtkı alıp, apartmanın bahcesıne dıkıcem onları. sonra aksamları suluyacagım.toprakla ugrasmak , hayat enerjımı verır dıye dusunuyorum.

Burcu dedi ki...

gelsin gelsin güzelliklerle sen de dilediğin herşeyi gerçekleştir :) ek biç gez dolaş ruhunu doyur mutluluk hem sana hem bize yansısın :) sevgiler canım...

Elifinelizi dedi ki...

Ruh halime başka türlü kimse dile getiremizdi herhalde. Diyecek birşey bulamıyorum. Parçada son nokta olmuş:)

Yeşim dedi ki...

Ben Nisan olsaydım ve hep sende kalsaydım :) ne güzel dilekler bunlar tatlım. Umarım Nisan sana tüm dileklerini gerçekleştirebilecek kadar iyi gelir :)

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)