11 Mart 2011 Cuma

nil' in kelebekleri...

İlk defa bir kitabı tamamen bitirmeden post yapıyorum=)


Birbirini takip etmeyen bir sürü yazı... Kendi yazılarını derlemiş Nil, bence iyi de yapmış.
Ruhumun bu ara hafifliğe ihtiyacı varmış, gelmiş boşlukları doldurmuş...

Bazen ağır gelir ya insana okumak, bu ara öyle idim ne okusam sırtımda küfe haline geliyordu.
Bu öyle olmadı aldı küfeleri sırtımdan koydu içime yeniden kelebekleri...
O yüzden okuma hızımı düşürdüm, şimdilerde bitmesin diye başucu kitabı yaptım.
Geceleri uyumadan iki yazı duramazsam üç hadi bilemedin dört=)


Ruhunda hafif esinti hissetmek isteyenlere tavsiye edebilirim, nihayetinde sabun köpüğü gibi bir kitap...

Bana iyi geldi mi? Geldi.

Sevdim mi? Sevdim.

Dinler miyim? Dinlerim=)

8 yorum:

Selin Ergeçer dedi ki...

Bu kitapta kararsızdım ama madem ki sen beğendin, demek kesin beğeneceğim ben de :)) şüphe etmem gereksiz :)))) ilk fırsatta canım, çok teşekkürler ;))

Burcu dedi ki...

kitabı okuduktan sonra ya da okurken begendiğin yazıları sitesine girip agaçlarınıda seç bakalım neler oluyor gerisi :)) sitesinde sevgiler canım güzel hafta sonları :)

"Objektifime Yansiyanlar" dedi ki...

Sen tavsiye ettiysen tamamdır ;) ayy o meleğe bittim yanlız :)

MAVİANNE dedi ki...

internet sitesine de bakmanı öneririm
çok orjinal
http://www.nilinkelebekleri.com/

Gök dedi ki...

merak ettim şimdi okuncaklar listesine ekledim :))

Meyra dedi ki...

canım bu kızın enrjisi zaten yadsınamaz, sabun köpüğü etkisindedir eminimki kitabıda:)

Chilek dedi ki...

Selin; bence de beğeneceksin beklentisiz keyif amaçlı okunacak kitaplardan hatta çayır çimen kahve kitaplarından diyebilirim:)))

Burcu; canım hiç vaktim olmadı sanırım haftasonu topluca halledeceğim:))

Arzu; bende çok seviyorum başucu meleğim o benim:))

Mavianne; biliyorum, çok teşekkürler:)

Gök; sevme ihtimalin yüksek:)

Meyra; canım evet enerjisi çok yüksek bir kitap:))

Elifinelizi dedi ki...

Teşekkrüler şimdiden . Aynı ruh halinde olup çözüm bulamamaktaydım . haftalardır 1 satır okumuyorum başucumda tozlanıyor öylece kitabım.
en kısa zamanda edineceğim

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)