23 Mart 2011 Çarşamba

Organizer

Uzun zaman olmuş dekorasyon postlarına ara vereli. Bugün evde olsam dergilerin arasına gömüleceğim bir gün olurmuş sanırım. Hazır bu kadar istekliyken uzun zamandır bekleyen görsellerimi sizlerle paylaşmak istedim:))

Yaşama alanlarımızın olmazsa olmazları organizerler.
Derleme toplama sağlarken hem de dekoratif olmaları en büyük avantajları.
Ben de evimin hemen hemen her alanında kullanıyorum severek=)

Tık 'ın altındaki müzikle bu görselleri sizinle başbaşa bırakıyorum:)








gorseller: potterybarn

4 yorum:

Hande dedi ki...

ikinci fotoğraf favorim oldu. Hem sade hem işlevsel.

Burcu Çalışkan dedi ki...

ne kadr güzel düzenli herşey, bu arada ohh be yorum da yazmaya başladım :))

Sazan dedi ki...

Kuzuummmm, ben uzun zamandır giremiyordum, çok özlemişim yahu... Kaybolan oyuncağını bulan çocuk gülümsemesi var burada... :)

Yeşim dedi ki...

Canım, sabahın bu saatinde ilaç gibi geldi hem görseller hem de müzik :) Özellikle küçük evlerde hayat kurtarır organizerler :)

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)