16 Mart 2011 Çarşamba

Sevgi bu uzağı yakını mı var?

Sevgili Colette yani Evimi Seviyorum blogunun güzel sabihesi=)

Dünümü güzelleştirdi, kendisinden gelen hediye paketini açtığımda neredeyse mutluluk ve heyecandan ağlayacaktım.

İçerisinden benim çok seveceğim bir kitap ve bereket kuşları çıktı, ne kadar ince ne kadar dokunaklı seçilmiş özel hediyeler benim için...




İnsan birini görmeden dokunmadan mutlu edebilir mi? Edebilir. Yüreğiyle dokunup sevebilir. Colette' de öyle yaptı, yüreğiyle dokundu bana.

Kendisi her canlıya yaşama hakkı verip sevecek kadar da yüce gönüllü öyle güzel bir dünyası var ki...
Beni de dünyasına kattığı için kendisine çok ama çok teşekkür ederim.


8 yorum:

lolipu dedi ki...

çok hoş, çok güzel:))))

Zhdtrhn dedi ki...

harika,süper..
güle güle kullan tatlım
kuşlarında bol bol bereket getirsin sana...

asıl insanın tanımadığı birinden aldığı hediyeler çok mutlu ediyor insanı bunu yaşamış biri olarak böyle düşünüyorum..

keyifli okumalar güzel bir kahve eşliğinde:)

colette dedi ki...

Chilek'im beni ağlattın ,ne güzel sözler bunlar...Yüreği güzel kendisi güzel genç arkadaşım benim.Sevgiyle kal...

NİLAY YÜCENUR dedi ki...

blog dünyasını bu nedenle seviyorum dediğin gibi görmeden birbirimizin yüreğine dokunabildiğimiz için :)

Meyra dedi ki...

gerçekten çok seviyorum bu alemi uzaktan kalbe uzanan çok güzel eller var:))

Selin Ergeçer dedi ki...

Ne kadar güzel :) gerçekten çok ince düşünülmüş bir davranış...bu arada bu aynı kuşlardan bende de var,çok sevimliler,güle güle kullan ve oku canımcım :))

Burcu dedi ki...

ne kadar güzel bir mutluluk :) kitabın ismi ise çuk oturmuş...şuan olduğu gibi insan tanımadan da görmeden de mutlu edebilir canım hem de çok eder :) sevgiler...güle güle kullan ve oku...

Yeşim dedi ki...

Birbirimizin yüreğine dokunabilmek... En güzel duygu bu işte. Harika hediyeler göndermiş Colette ablam :) Kitabı merak ettim, listeme yazıyorum en kısa zamanda okunacak :)

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)