21 Nisan 2011 Perşembe

Ansızın



Hani "ansızın hoyratça öldürülen herşey gün gelir ansızın yeşerir" derler ya. Adı her neyse korku, sevgi, aşk, arkadaş, dost hatta belki bir sevgili...

An gelir bastırdığın bir korkun seni ele geçirir hayatını imkansızlaştırır adım atamaz hale gelirsin. En kötüsü budur çünkü adım atamazsan tıkanır kalırsın, bu tıkanıklık tüm hayatına yayılır geleni göremez, bir çemberin içinde sınırlara vura vura yaşar gidersin.

Ansızın öldürmek gerektiği için öldürdüğün bir aşk gün gelir bir çatlaktan içeri sızar tüm beynini işgal eder, sen itersin o ittikçe girmek için her yolu dener. Sonra kabul edersin kabuk tutmuş yarayla yaşamaya alışırsın. Tabki biri gelip o kabuğa tırnak atıp kanatana kadar. Bu bir bakış olur, bir gülüş olur, bir dokunuş belki de  benzer bir hareket ya da koku olur.

Neden yazdım bunları? Benim de bir kaç gündür yeşermiş bir korkum var. 5 temel korkudan biri. Onu görmeyi ve kabul etmeyi seçiyorum. Olayları izliyorum, kendimi gözlemliyorum, akışa bırakıyorum bunun yanında hayatıma devam ediyorum. Ben değiştiğim gibi korkularım da değişiyor. Olması gereken bir arada uyumla yaşamak değil mi?

Görsel Rabia Çalışkan' ın şimdinin gücünü anlatan çalışmalarından. Ben de şu anda "Şimdinin Gücü" nü okuyorum 2. kez daha bir sindirerek, içselleştirerek.

Kendime dünün dünde kaldığını yarının henüz gelmediğini sürekli hatırlatıp "an" da kalmaya çalışıyorum çünkü olması gereken bu=)

4 yorum:

Selin Ergeçer dedi ki...

Bunu yapabiliyor olman cok onemli aslinda cunku bu teoride kolay ama pratikte zor birseydir..hep en kolayina kacariz,dogamizda var,insan olarak acidan kacip hazza meylederiz...o yuzden bu korkunu kabul edip yanyana yasamaya calismani cok takdir ediyorum canim,supersin :))

Meyra dedi ki...

An' da kalmak zaten hayatımızın gayesi bu..başarabiliyorsak ne ala yoksa debelen dur..Olması gerekeni başarabiliyorsan mutlusun huzurlusun demekki canım;) keyifli hafta sonun olsun.

Burcu dedi ki...

sanki kendimi buldum yazıda :( her zaman olmasa da an'ı yaşamaya çalışıyorum.belki bir on yıl evvel o an durumlarını cok yasıyor ustesınden gelırdım ama şimdi daha çok zorlanıyorum sevgiler canım :)

Yeşim dedi ki...

Bazen bir koku, bazen bir şarkı alır götürür beni geçmişe. Çabuk dönmeyi öğrendim artık. Zamanım az geçmişe ayıracak vaktim yok. Yaşadığım an çok daha değerli benim için. Harika bir kara vermişsin tatlım. An'da kalmak dileğiyle...

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)