26 Nisan 2011 Salı

Ayıl artık...


Sabah 9 buçukta ofisteydim. Şu saate kadar boş boş oturduğumu farkettim birşey yemeden ve içmeden..

Sonra ayılmadığımı farkedip gidip sert bir kahve aldım kendime yerime geldim. Bir yada iki yudum almışımdır ki unutup gidip kendime bir bardak light süt koydum. İki yudum içtim canımın kahve istediğini farkettim. Tam kalkacakken masada duran kahveyi gördüm. Ondan da aldım bir yudum sonra ikisini birleştirdim. Sonra ikisini de içemeyip döktüm.

İnsanın kafası bulanmaya görsün bulandı mı etrafta bulanıklaşıyor. Baharın gelemeyişine falan yormayacağım ben zaten yazın içi çekilen kışın coşanlardanım.

Sabah sabah içimi çeken emen görüntüler vardı yol üzerinde, bir minik kedi yavrusu ve bir kiprinin cansız bedenleri=(

Sabah mutluydum etrafı seyrederek geleceğim için vazgeçtim hevesim kaçtı, kursağıma geldi oturdu. Sanırım direksiyon başında olmak daha iyi(-miş)...

Kafam dağılsın diye radyoları karıştırdım o da olmadı, sustum oturdum işe gelene kadar.

Sonra sabahları kapısından içeri girdiğim bu yer, artık beni mutlu etmiyor. Uyandığımda günümü planlayabileceğim sabahlarım olsun istiyorum.

Şimdi bunu dinliyorum ve ayılmayı bekliyorum, öğleyi bulur mu? Bulur sanki...

cosas

4 yorum:

Meyra dedi ki...

canım resmen dejavu gibi oldu bu post..daha sabah aynı sahneyle bende karşılaştım bir kedi ve gözümün önünden gitmiyor..ayrıca aynı ofise gelmekten bende bıktım hep aynı suratlar görmekten müzdaripim:((

Selin Ergeçer dedi ki...

Ruh hallerimiz ne kadar benziyor, inan ben de bu aralar tam da bu moddayim zaten gecen gunku postum da bunu anlatmak icindi. Neden boyle bilmiyorum hayir isin kotusu ne yapmali onu da bilmiyorum...cok cabuk etkilenen ruhlarimiz var, misal kedicik ve kirpicik :( keza ben de oyleyim;en ufak bir seyde sanki dunya tersine donmeye basliyor...ne yapilmasi gerek bilmiyorum canim,tek bildigim ve soyleyebilecegim;sana destek olabilirim,istedigin zaman,ne olursa,canin sikildiginda ben buradayim ;)) sakin unutma :)

YeMeK vAkTi/AyLiN dedi ki...

malesef bende çok sık görüyorum neredeyse her sabah:(

ve dün bir elimde çay diğer elimde kahve vardı bugün kafam bi dünya üüff bahar yalancı bahar kafamı sersem edici bahar:((

Melange dedi ki...

su son cümle, .."sabahlari kapisindan girdigim bu yer, artik beni mutlu etmiyor..." ne kadar ayni duygularda bulusmusuz..ve cok dogru tanimlamisin, insanin kafasi bulandimi etraf da bulaniyor.. en yakin zamanda keyif aldigimiz kapilari acmak dilegiyle, sevgiler :)

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)