6 Nisan 2011 Çarşamba

Bana bahar olsun ilki de sonu da farketmez...


Nihayet Nisan geldi. En sevdiğim aylardan...

 Güneş grilerden sıyıramadı hala kendini. Aslında tam olarak ben de sıyırabilmiş değilim.

Nisan geldi 4-4' den geçtik diledik, istedik, salıverdik. Sıra beklemeye geldi..
Dilemek, istemek, şükretmek insanı kendi içinde çoğaltan nidalar. Nar misali kendi içinde kendinden bin tane.

Gün oluyor kabuğuma dönüyorum gün oluyor kabuğumdan sıyrılıyorum. Belki bu döngü değişmiyor ama ben değişiyorum, büyüyorum, gelişiyorum ve bunu en çok bahar aylarında hissediyorum.

Şükretmek demişken dün kendime zaman ayırdım. Şükür listemi yarattım. Farketmiyormuşum ama ne çok şey var şükredeceğim. Tek tek düşündüm bunları, onlara zaman ayırdım. Mutlu oldum, çoğaldım.

ve şimdi bahar çoğaltma zamanı; bol berketli sofralarda şen kahkahaları, hıdırellezle dilekleri- umutları, toprakta ürünü- mahsülü, ağaçta çiçekleri en çok da kalplerde sevigiyi ve aşkı=)

gorsel: etsy



7 yorum:

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

sağlıklı nefes aldıgımız her gün bile çok özel gerçekten.

M¥PriNceSs dedi ki...

Çok güzel bir konuya değinmişsin cnm...Allah bugünlerimizi aratmasın ona binlerce şükür ki sağlıklıyız ve başımızı sokacak mutlu bir evımız var,ailemiz ve dostlarımız var, biz hayvanaları koruyor ve sevıyoruz allahta bunları elbette görüyordur...Ona binlerce kez şükür olsun gerçekten dünyadaki şanslı insanlardanız! Baharda geldi artık daha ne olsun :)

colette dedi ki...

Daha nice nice güzelliklerle dolu baharlar yaşamanı dilerim.Tık tıklar kulağımdan kaçmıyor Piaf da güzeldi.Merci beaucoup :)

Selin Ergeçer dedi ki...

Nisan benim en sevdigim aydir :) neden bilmiyorum,en cok nisani seviyorum ben;erik ciktigi icin mi bilmiyorum :p baharda benim de icim mutlulukla dolar,bir suru plan yaparim hayatla ilgili...kimisi gerceklesir,kimisi unutulur gider...yine bir bahar baslangicindayiz;hic unutulmayacak planlara...taze ve erik dolu :))))))

plndrkn dedi ki...

şükretmek kadar huzur vereni var mı zaten...
bu arada bana da bahar olsun ilk - son fark etmez ;) baharlar her zaman iyidir, dengelidir...

Sazan dedi ki...

Daha da mutlu ol, hep mutlu ol ve öyle kal :)

Valla ilk bahar tercihim benim ve ısınsın artık havalar n'oluurrr :(

Öperim Chilekimi...

Yeşim dedi ki...

En güzel bahar dilekleri bunlar. Harika bir fikir "şükür listesi". Mutlulukların ve kahkahların bahrla birlikte coşsun tatlım :)

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)