18 Nisan 2011 Pazartesi

Bir pazar ertesi daha...

Takvimler bahar dese de ne yazık ki meteoroloji baskın çıkıyor bu aralar. Sanki Kasım ayındayız Aralık kapıdaymış gibi. Şikayetçi miyim? çok değil aslında, sonuç olarak kışı da sonbaharı da seviyorum=)

Oturduğumuz semtten burnumu dışarı çıkarmadan bir haftasonu geçti. Cumartesi yapılacak işler ve küçük kaçamaklar. Pazar ise sabah yürüyüşü, ailecek dışarıda yapılan keyifli bir kahvaltı ve evdeki rutin, sevdiğim sakin pazar. Bu arada kimse pazarı sevmez ya ben pazar günlerini çok seviyorum=)

Havanın soğuğuna aldanıp bu güzellikleri farkedememişsim, oysa doğa uyanmış havaya inat tüm  güzelliklerini paylaşmaya başlamış bizlerle=)






Bu arada bu dünya güzelinin adı "Asi". Sitedeki yürüyüş yolunu korumayı kendi kendine görev edinmiş bir güzel kız=) Şimdilerde O' nun bir evi birbirinden güzel mama ve su kapları var. Hatta  güvenlik yokken kaçırılmasın diye zinciri bile var=) Bana kendini sevdirdikten sonra poz vermeyi de ihmal etmedi tabi=)

Herkese keyifli bir hafta dilerim=)

6 yorum:

Burcu dedi ki...

canım fotograflar harika :) ben de severim pazar gününü sanki bir huzur barındırır içinde bana göre :) ayrıca gerçekten kış gibi soğuk her yer bekliyoruz bakalım grili havalara rağmen güzel baharı sevgiler güzel haftalar :)

Selin Ergeçer dedi ki...

Canim fotograflara bayildim,cok severim,kisi yagmuru ruzgari :)) bu arada Asi'ye de bayildim nasil tatli masallah :)) sana da iyi haftalar canimcim ;))

Meyra dedi ki...

gelemeyen bahar bu hafta sonu planlarımı suya düşürdü bende eve kapattım kendimi:( o ağacın altına masa atıp kahvaltı yapsak olmazmı:P
Asi'yede bayıldım o masum bakışını severim...

Sazan dedi ki...

Ellerine kollarına sağlık...

Dursun şu an yağan yağmur n'olur :(

Yeşim dedi ki...

Fotoğraflar hafta sonunun huzurunu yansıtmış :) Asi kızımız da pek güzel maşallah. Ona sahip çıkılmasına çok sevindim :)

Hey Bloom dedi ki...

Ben de pazar gününü sevenlere hayranım :)
ben sevemiyorum bir türlü :(

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)