7 Nisan 2011 Perşembe

Düşler(de) beyaz...

Beyaz bende bitmeyen bir tutku=)

Geçenlerde sıcacık bir mail adım. Bu kadar beyazı seviyorsunuz evinizi merak ediyorum, beyaz mı? diye sorulmuş ve hiç değilse salonumun fotoğrafını görmek istemişler=)

Eğer benim gibi ev işi yapmayı sevmemekle birlikte eliniz ayağınız yardımcınıza bağlı ve takıntılı titizlikleri olan biriyseniz beyaz tutkusunu hayalinizde yaşatıyorsunuz=)

Benim evimin mobilyaları venge, renk olarak da krem ve mor hakim=) Bir ara fotoğlarsam paylaşırım seve seve...

Madem beyaz dedik yine beyazlarla devam edelim, ne dersiniz?=))








evalindh

5 yorum:

Meyra dedi ki...

mor olduğunu tahmin etmiştim zaten yakışırda şanına:))
evlenmeden önce hep beyaz olacak evim derdim mobilya alırken garip titizlik hislerim peşimi bırakmadı tabi,allahtan almamışım şimdiye raporlu gezerdim heralde:))
beyaz huzurdur benim için öyleyse huzurumuz hiç eksilmesin canım;)

Zhdtrhn dedi ki...

evetttttt
evinin fotoğraflarını istiyoruzzzz :)
mümkünse chilek efektli olsun:)

Elifinelizi dedi ki...

insan bazen ne hayal edip neyle yaşıyor :) aynı duyguları paylaşıyorum. benimde evimde venge varakllar hakim. Ama ben azimle bu yaz değiştiriyorum biliyormusun :) darısı başına

Selin Ergeçer dedi ki...

Beyazi ben de tek gecerim :) hatta evlenirken koltuk beyaz olsun istemistim ama cabuk kirlenir diye korkup yapamamistim..simdiki aklim olsa kesin beyaz yapardim :)) evet mor benim de sevdigim renklerdendir,eskiden yatak odam mordu ;)

Yeşim dedi ki...

Güzeldir beyaz her renk yakışır yanına :) bitmesin tutkun tatlım hatta umarım bir gün gerçek olsun :)

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)