5 Nisan 2011 Salı

Kaybedenler Klubü

Bu haftasonuna da bir film sıkıştı yoğunluk da ve koşuşturmaca da...

Kaybedenler Klubü' nü gerek oyuncuları gerekse konusundan dolayı "teaser"ı çıktığından beri izlemek istiyordum. Kendi adıma pişman olmadım ve çok beğendim.

Filmdeki eleştirilere kulağımı tıkamıştım giderken, iyiki de tıkamışım. Hala cinselliğin filmlerde konu olmasına dayanamayanların eleştirileiydi bunlar. Filmde de gerçek hayatın içinde ne kadar varsa o kadar vardı.


Filmde Kaan ve Mete'nin iki kişilik yalnızlıkları ve bu yalnızlığı cinsellikle taçlandırdıkları yaşamlarından bahsediliyor. Birlikte keyif için yapmaya başladıkları radyo programı hayatlarının dönüm noktası oluyor. Artık  milyonların tanıdığı iki isim oluyorlar. Kaan aşkı Zeynep' te buluyor ama yalnızlığı bitiyor mu? izleyin ve yorumunu sizden alayım=)

Filmde hoşlanmadığım tek şey Ahu Türkpençe idi. Oyunculuğunu sevmediğim için O' na karşı önyargılıydım zaten, belki de bunun etkisidir bilemiyorum.

Bir de buna gözatın derim, "My Woman" sevenler için=)

10 yorum:

Hande dedi ki...

Bu film için hep olumlu eleştirler okudum merak ediyorum ilk fırsatta izlemek gerek :)

Zhdtrhn dedi ki...

dün bu filmle atlıkarınca arasında kalmıştım tercihimi diğerinden yana kullandım ama buna da ilk fırsatta gideceğim...

ayci dedi ki...

bende filme girdim - ve türkiyede izledigim en iyi filmler arasina girdi. türk filmler arasina girdi daha dogrusu.

cafenoHut dedi ki...

Bu sıralar yoğunluktan sinemayı epey ihmal ettim. Ama Şimdi senin yorumlarını okuyunca çoştum, en kısa zamanda seyretmek isiyorum bu filmi. Çok teşekkürler.

Elifinelizi dedi ki...

Nejat İşler veYiğit Özşener'in oyunculuğunu çok beğeniyorum . genelde hayal kırıklığına uğratmıyorlar ama şimdi Ahu Türkpençe olmuş hiç bu iki sempatik adamın arasına . kısa süre sonra izlerim inş

Selin Ergeçer dedi ki...

Bu filmi sıkça duyuyordum canım, şimdi senden de duydum ya, kesinlikle izlenecekler listemde artık :)

Alyamaya'nın Esra'sı dedi ki...

bende gittim ve aynı şekilde ahu türkpençeye yakıştıramadım bu rölü.. çok cicikız gibi duruyordu, zaten havası da öyle.sevgilisinin motorunun arkasına etekle atlayıp gezecek tiplerden değil gibiydi. askıda kaldı rol.. film harikaydı bence..

Yeşim dedi ki...

Kocişin sinema nefreti yüzünden çok film kaçırıyorum, yalnız gitmek de işime gelmiyor :( Neyse artık ben de DVD'sini seyrederim ;) ŞArkıyı sevmedim belki filmi seyredince daha anlamlı gelebilir :)

Chilek dedi ki...

Hande; ilk fırsatta evet:)

Zhdtrhn; bende Atlıkarınca' ya:))

Ayci; benim için de :)

cafenohot; beğeneceğinizi umuyorum:)

Elifinizi; evet bende olduramadım o kızı oraya:)

Selin; evet canım bence de seveceksin, yorumlarını merakla bekliyorum:))

Esra; al hadi ben önyargılıyım ama çoğunluk bu fikirde olmamış işte :))

Yeşim; olsun izle bakalım beğenecek misin?:)

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

ben de bir iki filmi merak ediyordum biri de bu, sen de beğendiğine göre, bu hafta gidebilirm umarım...

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)