28 Nisan 2011 Perşembe

Kızlar gecesine buyurmaz mısınız?

Bu cumartesi herkesin sevgilisinin olmayışı bir fırsat dedik ve kızlar partisinde karar kıldık. Program öncesinden belliydi gerilim filmi izlenecek sonra hep beraber kalınacaktı. Ben gerilim filmi izledikten sonra evde tek kalamıyorum o yüzden kızları bırakmadım=) Ha gitmek isteselerdi zaten biri beni de koluna takıp götürmek zorunda kalacaktı=)

Bol kalorili kahkahalı bir cumartesi gecesi oldu ama çok güzel oldu=)


Paul ve Jessie Duncan'ın çok sevdikleri 8 yaşındaki oğulları Adam, trajik bir kaza sonucu ölür. Cenaze hazırlıkları yapmakta olan üzgün çift, Dr. Richard Wells adlı gizemli birinden inanılmaz bir teklif alır; oğullarını klonlayarak yaşama döndürmek...


Doktorla şeytani bir anlaşma yaparak teklifi kabul eden çift, Riverton adlı küçük bir kasabaya taşınarak buradaki klinikte hazırlıklara başlarlar. Adam bir kez daha doğar ve büyür. 8 yaşına gelene kadar herşey normaldir, fakat bundan sonra gariplikler başlar.

Greg Kinnear, Rebeca Romijn-Stamos ve tabiki Robert De Niro başrollerde...

Gerilim filmi sevenlere tavsiye ederim. Zira ben çok keyifle izledim. Konusu da en azından sıradışıydı.
Ancak imdb çok düşük vermiş puanını karar sizin.

Arkasından yetmedi bir de cult bir aşk filmi izledik onu şimdilik başka bir posta saklıyorum=)

7 yorum:

plndrkn dedi ki...

şimdi kızlarıma böyle bir kızlar partisi organizasyonu hakkında detaylı bir mail attım. ve üzerine senin postunu gördüm, bu partilerin tadına doyum olmuyor :)

M¥PriNceSs dedi ki...

çok merak ettim mutlaka izliycem cnm ;)

Hande dedi ki...

Korkak biri olamma rağmen gerilim filmi seyretmekten vazgeçmem. Sonrada rüyam bile kabusa dönüşür :)

Selin Ergeçer dedi ki...

Kızlar gecesi yapmayalı uzun zaman oldu,belki de bu enerji düşüklüğümün nedeni budur :P bayılırım kız gecelerine,muhteşemdir :)) bu arada gerilim filmi de çok severim biliyorsun hatta daha önce de bahsetmiştim eğer kollar bacaklar havada uçuşmazsa tadından yenmez demiştim,bu filmin konusu çok ilginç bayılırım gizemli filmlere, eğer kan fokurdaması yoksa,ilk fırsatta izleyeceğim canım, çok teşekkürler paylaşım için:))

Chilek dedi ki...

plndrkn; süpper:))

Myprincess; beğeneceğini umuyorum:)

Hande; aynen işte bende öyleyim:)

Selin; evet ya benimde hemen modum yerlere iniyor onun tadı başka gerçekten:)) Ben senin seveceğinden şüphe etmiyorum desem:P Bende öyle bir damla kan olsun işim bitiyor filmle, bunda hiç yok öyle sahne, direk gerilim zaten korku değil bir haftasonu evdeyken güzel olabilir:))

Meyra dedi ki...

buyurmazmıyım hiç bayıla bayıla:)) hele yapılan dedikodular ve kıkırdamalar yokmu tüm stresi alır..sefan olmuş canım ne güzel yapmışsın;)

MAVİANNE dedi ki...

vayyy ne güzelmiş
ben çok severim böyle konuları :))

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)