14 Nisan 2011 Perşembe

Olan hep orda yeter ki görmeyi seç...

Yazasım yoktu gelmeye başladı.
Herşey çok hızlı değişiyor mevsimler, enerjiler, insanlar..
Eskiden yumuşak geçişler vardı şimdi sert geçişler, misal son 2 yıldır doğru düzgün bahar gelmeden yaza ya da kışa girer olduk.

Bu ara gökyüzü fazlaca hareketli özellikle bu içinde olduğumuz hafta çok sert enerjilerle geçecek(ti)/ geçti, malum bir de Merkürümüz var ki o bir süre daha geri gitmek de kararlı...


Bu hayatta herkes kendi sınavını veriyor ve bu sınavda her zaman tek başınasın. Yanın/ başın ne kadar kalabalık olursa olsun.

Omuzunda taşıdığın yükten, sırtında taşıdığın kabuktan sen sorumlusun. O kabuğu kırıp özgürleşmeyi seçebilirsin ya da bir ömür boyu bu sana başkalarının yüklediği yüklerle hayata karşı kambur durabilirsin.

Ben bu kabuğu inceltmeyi ve zamanı geldiğinde de kırmayı seçtim. Şimdilerde ne kadar doğru bir karar verdiğimi farkediyorum.

Dün bir sınama yaşadım ve kendimi koruyarak içerisinden istediğim gibi çıkabildim. Bugün mü? Daha mutlu ve huzurluyum=)

Bu sabah bir arkadaşımın benimle paylaştığı Nil Gün' ün bir cümlesiyle bitirmek istedim;

"Suçlamanın olduğu yerde sorumluluk yoktur, sorumluluğun olmadığı yerde mutluluk yoktur".

Etsy

3 yorum:

Selin Ergeçer dedi ki...

Ne kadar guzel, insanin kendini bilmesi,farkindaliginin artmasi ile, dunyasi bir baska oluyor...biz bunu basarabilen sanslilardaniz,darisi baskalarinin hayatlarini yasayanlara ;)

Meyra dedi ki...

Nil Gün'ün kişisel gelişim kitaplarını severim hele empati'si bana ilham vermişti bakış açımı değiştirmişti.seviyorum senin gibi (tıpkı kendime benzetiyorum( karakterleri güçlü ve arkasında duran..hissiyatım böyle canım huzurun daim olsun...
bu arada kendimede pay çıkardım farkındaysan;)

Alyamaya'nın Esra'sı dedi ki...

yıldızlardan bizde nasibimizi aldık :( umarım kötü günler geride kalır..

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)