11 Nisan 2011 Pazartesi

Onlar erecek muradına biz girelim diyete..



Aşka saygım sonsuz ama ya şu düğünler. Sezonu açıyoruz çok yakında...

Mayıs ayı itibariyle katılacağım bir dolu düğün var. 3 tanesi esaslı düğünler. Çok yakın arkadaşlarım, hepsinde kız tarafıyım maşallah=)

Ne giyeceğim? Ne alacağım? Nasıl görüneceğim? derdine düşüp sıktık boğaz kemerlerini=)

Esas sorunsal spor, aramın düzelemediği spor=(

 Sevebilmek adına yapmadığım şey, yazılmadığım salon, denemediğim yol kalmadı. Şimdi evdeki bisikleti askılık olmaktan çıkardım. Koydum baş köşeye bakalım nasıl olacak...


Biliyorum ki yalnız değilim birçok insan Nisan itibariyle başladı diyet yapmaya. O halde biraz daha sabretmek güzellik uğruna savaş vermek gerek sanırım.

İki haftalık maceram nasıl sonlanacak bakalım, bu sefer ödül koydum kendime sonunu düşündükçe yüzümü kocaman bir gülümseme kaplıyor.

Kendime bol sabırlı ve sporlu bir hafta dilerken, sizlere de gönlünüzce geçireceğiniz keyifli bir hafta dilerim=)

etsy

8 yorum:

Meyra dedi ki...

off bu düğünler yokmu hem masrafa sokar insanı hem rejime:))
kolay gelsin kemer sıkma diyetinin sonundaki hediyeyi ben bile merak ettim;) iyi haftalar canım

colette dedi ki...

Kolay gelsin ve kalıcı başarılar...

ayci dedi ki...

...elvan odabasi kanarin DOYA DOYA ZAYIFLA kitabini tavsiye edebilirim.

kapak ve kitap fotograflarini cektim.
bundan dolayi kitapta cok güzel ve lezzetli tarifler var - diyet olan - ve bildigin doyabilecegin tarifler.

bir karistir derim!
belki isine yarar ;)

Alyamaya'nın Esra'sı dedi ki...

son on gündür spor yapamıyorum sinirim bozuldu strese girdim.. ben de tam sizin tersinizim galiba..spor kendimi çok daha iyi hissetmemi sağlıyor, yediklerimden dolayı suçluluk duymuyorum :)kolaylıklar diliyorum size..

CEPAYNASI dedi ki...

kolay gelsin:)

Selin Ergeçer dedi ki...

Ahh canim ah nasil dertliyim bu konuda bilemezsin...ben de sporu sevemedim gitti,yok yani olmuyor,yazilip yazilip gitmiyorum,paralari bos yere veriyorum:( ustune ustluk senin gibi diyetteyim cunku benim de tam tamina 3 dugunum var hatta burdakilerden birinin bir de Misir'da bir seramonisi var...Aah ah diyetteyim iste,bakalim sonunda ne olacak...:))

Peri Tozu Fotograf dedi ki...

Sporda attigin her adimi, elbisenin bir kademe daha nasilda rahatca girdigini dusunmek lazim vucuda :) Ozaman rejimler ve diyetler birazcik daha katlanilir oluyor :)

Burcu dedi ki...

hadi bakalım yeni başlangıçlarda bol şans canım :) ah bahar ah yaz ah düğünler ne yapıcaz böyle :) sevgiler handancım :)

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)