27 Nisan 2011 Çarşamba

Sırada ne var?

Farkettim ki uzun zaman olmuş kitap postu yapmayalı. Bu okumayı boşladığımdan değil tabi, post yapmayı unuttuğumdan=(

Son zamanlarda bu 3 kitabı bitirdim. Kişisel gelişim serisinden. Bu tip kitaplar okumayı çok seviyorum. Bazen üst üste doz fazla gelince araya okumak istediğim başka bir kitabı alıyorum, böylece dengeyi yakalayabiliyorum=)

Okuduğum 3 kitap da birbirinden keyifliydi. Eğer kişisel gelişim kitaplarından hoşlanıyorsanız bunlarda hoşunuza gidecektir diye düşünüyorum.


ve sıradaki kitabım FİRARPEREST. Aslında Elif Şafak' a nedendir bilinmez garip bir önyargıyla yaklaştım hep. Bu sebeptendir hala "AŞK"ı okumadım mesela. Hatta itiraf ediyorum okuduğum ilk kitabı olacak.
Kitaba dün gece başladım. Beni hemen içine aldı. Keyifle okumaya başladım. Nasıl ilerler? Ne hissederim? Onu kitap bittiğinde paylaşacağım. Aslında şu önyargı ne kadar yanıltıcı, kısıtlayıcı birşey...


"Kaç hayat yaşayınca yorulur insan? Kaç seneden sonra yaşlı, kaç hezimetten sonra bezgin, kaç sevdadan sonra kalpsiz, kaç kelimeden sonra lal olur kişi?"

İkinci sayfasında böyle içten bir karşılama beklemiyordum açıkçası şimdi meraktayım, daha neler bekliyor bakalım beni?

9 yorum:

Peri Tozu Fotograf dedi ki...

Simdinin Gucunu gorunce farkettim...Buaralar o kadar ileriye donuk planlar yapip hevesine kapiliyorum ki, bazen unutuyorum suani. Kesin okumam lazim bu kitabi.

plndrkn dedi ki...

Dinginliğin Gücü'nü çok severim... Adı gibidir sakin sakin :)
Şu "Şimdi'nin Gücü'nü" de merak etmedim değil, benim gibi her şeyi öteleyen biri için gerekli sanırım :))

Delibu! dedi ki...

Firarperest'i ben zevk alarak okumuştum, her konudan bir parça olması hoşuma gitmişti, bakalım siz beğenecek misiniz:)

Sevgiyle kalın..

Burcu dedi ki...

çok güzel şeyler bekliyor :)) ben de yazmıştım bu kitapla ilgili bir post merak edersen :) sevgiler su gibi okursun emin ol :))

Elifinelizi dedi ki...

Sanıyorum Elif Şafağı biraz sevebililirsin kitabın bir bölümünde yazarı yazar yapan kitabıyla sevip tanıyanlara iitiraz eden bir elif safak hayranının isyanı var. Bende itiraf edeyim Aşk ile tanıdım onu ve çok sevdim . Ehh tabi biraz dünya ve hayat görüşü sana hitab ederse sevgin pekişiyor :)
bitmesin diye kelimeleri , sayfaları ağırdan alırsın ya bence öyle bir kitap firarperest:)
umarım beğenirsin

YüReKTeN DaMLaLaR dedi ki...

sevgili handan;

senin bloğun hergün ofisime geldikten sonra ilk ziyaret ettiğim bloglar arasında çok severek takip ediyorum seni.

seçimlerini beğeniyorum
elif şafak konusundaki fikirim aynı senin gibiydi hep bir ön yargım vardı.
ama değilmiş dediğin gibi önyargı kötü bir şey ve ben "siyah süt"le başladım ve onu mutlaka okumalısın ben keşke senin gibiyken senin yaşlarında okusaydım keşke kayınvalidemde okusaydı keşke annemde okusaydı keşke kocamda okusaydı dediğim ve etkilendiğim kitaplardan ne olur onuda oku hatta elif şafaka "siyah süt"le başla derim. firarperest onun hayatıyla yazarlığıyla ve yazdıklarıyla ilgili bir kitap ve nasıl bir yazar olduğuyla ilgili ne olur "siyah süt" ve sonra "aşk"ı oku ben sana çok şeyler katacağana inanıyorum. seni seçimlerinden kendime yakın görüyorum bana benziyosun bence sen o kitapları çok seversin

güzel paylaşımlarda görüşmek üzere

sevgiyle...

Chilek dedi ki...

Peri Tozu; o anlamda tavsiye ederim elimizde an2 dan başka hiç birşeyin olmadığını anlatan güzel bir kitap...

plndrkn; tavsiye ederim Pelincim, diğerini aratamayacak kadar doyurucu:)

Delibu; bakalım ben de meraktayım...

Burcu; hadi bakalım daha bir şevklendim şindi:))

Elifinizi; çok severim ağırdan almaları, hmen bitsin istemem kıyamam çünkü..

Yürekten Damlalar; yazdıklarınız çok güzel ve çok değerli bu kadar yakın hissedebilmenize ayrıca çok sevindim:) Siyah Süt'ü ekliyorum listeme en kısa zamanda okuyup yorumunu paylaşacağım sizinle:) Sevgiler...

Selin Ergeçer dedi ki...

Tam da elimde "Firarperest" var :) bakalım bitsin de bir,konuşuruz :)

Melange dedi ki...

Elif Safak konusunda sana katiliyorum, ben Ask'i okudugum halde halen önyargiliyim ona karsi ve bir türlü baska bir kitabini alip okuyamiyorum, üstelik genelde hep iyi kritikler duymama ragmen..Bence bu sadece önyargi da degil, ben kitaplarini sevdigim kadar yazarlarini da kendime yakin bulmaliyim diye düsünenlerdenim galiba..:)

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)