16 Mayıs 2011 Pazartesi

Atölye Beyaz- İlk ürünüm:))

Olağanüstü güzel geçen bir haftasonunun ardından herkese merhaba=)

Cumartesi sabahı Atöyle Beyaz'da başladı günüm. Burada da belirttiğim gibi yeteneksizliğimin sınırlarını zorlamaya karar verdim. Çok keyifli idi. İnsanın gerçekten birşeyler üretebildiğini görmesi çok güzel bir duygu. 

İşte ilk el emeğim göz nurum "ekmekliğim"=))





Mdf boş kutuyu beyaza boyadıktan sonra (4 kat kadar), hamur kabartma yöntemiyle üzerindeki objeleri yaptım. Daha sonra kuruyan kutuya yapıştırdım. İçerisine de potükare kağıttan keserek yeni bir zemin kazandırdım. Daha sonra 3 kat tutkal geçip kurumaya bıraktım. Sadece verniklemesi kaldı=)

İşte heyecanla ilk ürünüm karşınızda nasıl beğendiniz mi?

PS: Bu arada yaptığım işlemlerin profosyonel adlarını ve ürünlerin adlarını tam olarak öğrenmeye başladığımda paylaşıcam şimdilik bu kadar oldu=))

36 yorum:

Yeşim dedi ki...

Şahane olmuş tatlım :) bayıldımm biliyordum çok güzel ciciler yapacağını :)

asmabahce dedi ki...

Bayıldııkkk, ellerine sağlık ne kadar güzel olmuş:))

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

Hey bu çok cici olmuş:)

my lifebook dedi ki...

çok güzell olmuş!

MutluMasalPhotography - NiLaY dedi ki...

harikasın valla canımcım :)

Filiz dedi ki...

canım harika olmuş, ben içine putikareli desen yerleştirmeni çok sevdim çok güzellik katmış, boyamayı fırçaylamı yaptın, ponpon süngerle mi? birde beyazda yani bunda hangi verniği kullanacaksın yazarmısın :) beyazlarda vernik sıkıntı oluyor :(

sünter dedi ki...

sahsen ben begenmedim...BAYILDIM BAYILDIM:)))
Cok ciddi söylüyorum süper olmus!
Ellerine saglik.

Chilek dedi ki...

Yeşim; bekliyorum walla bence içimizde patlamaya hazır bir yetenek daha var:))

asmabahce; teşekkürler canım:)

Moderator; evet cici bence de:)

my lifebook; ilk gören sensin fıstığım:)

Nilay; sağol canım


Filiz; canım fırçayla boyadım orta kalınlıkta ve sprey vernik kullanıcam

Sünter; çok teşekkür ederim, sen beğendiysen gerçekten olmuş demektir;)

pembedüşler dedi ki...

çok şirin olmuş, ellerine sağlık:))

& Kitap Cadısı & dedi ki...

süpper süpper olmuşşş çok cici ellerine emeklerine sağlık devamınıda görcez demi :D

Meyra dedi ki...

çok cici olmuş harikasın, başlangıç süper:))

Sazan dedi ki...

Chilekiimmmm; çok güzel olmuş, ben bi tane istiyorum düğün hedayesi, valla da billa da istiyorum...

Ellerin dert görmesin, aynen devam ve kendine haksızlık etmeyi bırak çok reca ediciim.

Sazan

Hande dedi ki...

canım dediğim gibi bayıldım çok güzel olmuş :))

YeMeK vAkTi/AyLiN dedi ki...

Muhteşemmm olmuş çok beğendim nerden satın alabiliriz:)))Bu başlangıç ve ilk yaptığınsa prehhhh:)

Selin Ergeçer dedi ki...

Beğenmek ne kelime, bayıldımmm :))) canım sende var yetenek yani ilk yağtığın şey buysa,diğerlerini görmek için sabırsızlanıyorum :)) süpersinn :))))

Chilek dedi ki...

pembe düşler; teşekkürler:)

Cadım; evet tabiki de:))

Meyra; bekliyoruz efenim:)

Sazan ne demek ayıpsın sazanım istediğin bu olsun:))

Hande; çok sağol Handecim:))

Aylin; ayy şımardım ki sorma Aylinim:))

Selin; bakalım neler çıkacak bende meraktayım açıkçası:))

cocolulu dedi ki...

Yeteneksizliğimin sınırları mı demiştinnn?? (:
Çok tatlı olmuş, bayıldım (: profesyonel elinden çıkmış gibi ;)
Hele içine bayıldımmm.. Lezzetli ekmekler yemen dileğimlee ;)

http://thisismynotebook.blogspot.com/

Gök dedi ki...

beyaz ve pötikare çok güzel olmuş ellerine sağlık :))

lolipu dedi ki...

aa süpersin bitirmişsin bile:)) bi de yeteneksizim diyordum. bak ne güzel olmuş:))

Maya'nın Cicileri dedi ki...

çok beğendim gerçekten, kabartmalar şahane :)

ebrulikedi dedi ki...

çok cici olmuş.yeteneksizim mi demiştin.kendine haksızlık etme bence.eline sağlık

Your style is your signature dedi ki...

Bayıldım! Şahane olmus,tam Atolye Beyaz tarzı :) devamını sabırsızlıkla beklıyorum :)

meralhobiart dedi ki...

Süper olmuş ellerinize sağlık

neval dedi ki...

ne güzel olmuş,elinize sağlık

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

çok şirin olmuş :)

Nilgün Komar dedi ki...

çok beğendim! fotoğraf çekimlerinizde çok başarılı! tebrik ederim!

fidoş dedi ki...

eeeee Ece'nin öğrencisi olup da hiç kötü işler çıkarılır mı ortaya:)))))
bu resimlerden ben de kavanozlarımı yaptım
çok beğeniyorum
senin kutunun aynısını bekliyor boyanmayı
şimdi senden süper fikir çaldım müsadenle:))))
iyi günlerde kullan

GÖNÜL dedi ki...

süper...

Kitchen Witch dedi ki...

Ellerine saglik çok guzel olmus vallaha.. ;)

Elif'in Dünyası dedi ki...

çok güzel olmuş ellerinize sağlık. İlk iş buysa sizden korkulur.. :)

sine'mden dedi ki...

ben buna ba-yıl-dım desem :)) ellerine sağlık,bence çok zevkli olmuş :)

YETENEK-SİZİN dedi ki...

bu yeteneksiz halinizse, yeteneklisini düşünemiyorum

evatolyesi dedi ki...

Bravo harika olmuş bizim buralarda da böyle atolyeler olsa keşke

Chilek dedi ki...

cocolulu; evet o sınır yokmuş sanırım bak şimdi şımardım ama hihihi:)

gok; bende beğendim:)

lolipu; sayende şekerim:))

mayanın cicileri; teşekkürler:)

ebrulikedi; senin kadar olamasam da varmış kıyıda köşede birşeylr:)


Your Style; diğmi ama bakınca oranın kokusu geliyor burna:))

meralhobiart; teşekkür ederim:)

neval; çok merci:)

bahar ve kızısı yağmur; teşekkürler:)

Nilgün; teveccüğünüz efendim::)

fidoş; peki fikir verebildiysem ne mutlu:)

gönül; teşekkürler

kitchen witch; çok merci:))

Elif'in dünyası; bakalım artık görücez hep birlikte:PP

Chilek dedi ki...

sinem'den; çok teşekkür ederim:)

Yetenek- sizin; bak utandım şimdi:)

evatölyesi; evet keşke değil mi? toplu çalışmalar daha bir keyif verici oluyor gerçekten:)

Efser dedi ki...

Ben çok beğendim.. Elinize sağlık=)))

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)