9 Mayıs 2011 Pazartesi

Atölye Beyaz

Uzun zamandir gitmek istiyordum. Evimin dibinde olmasına rağmen hep ertelemiştim. Şimdi ise keşke daha önce gitseymişim diyorum.

 Bu cumartesi kalktım gittim. O kadar enerjisi yüksek bir yer ki daha kapısından içeri girmeden o beni çoktan içeri almıştı bile. Sonunda tanışmak istediğim yetenekli güzel sahibesi Ece Aymer' le kesişti yollarımız.

İçeriye girdiğinizde herşeyden yapmak istiyorsunuz. Üstelik benim gibi yetenek fakiri olduğunu düşünenlerden bile olsanız. Güzel arkadaşım Lolipu sayesinde gaza geldim, yapabilirim dedim ve başladım. İlk ders haftaya cumartesi şimdiden heyecanlanıyorum düşündükçe.

Cumartesi olmasından dolayı içerisi çok kalabalıktı, sonrasında detaylı ve güzel kareler paylaşmayı planlıyorum=)







veee işte yetenekli arkadaşım Lolipu, onu çalışırken fotoğrafladım.
 Sanırım okuduğunda ona da süpriz olmuş olacak=))

Herkese enerjisi yüksek keyifli bir hafta diliyorum=)

12 yorum:

lolipu dedi ki...

Canımmm:)) ne güzel fotoğraflar çekmişsin:))) Teşekkürler:))) Haftayı ben de sabırsızlıkla bekliyorum. Her şey çok güzel olacak:)))

Meyra dedi ki...

inanmıyorum canım cumartesş öğlen kapısına kadar gittim ve içeriye girmedim:))nedeni başağrım, havamda değilken böyle güzel mekana girip tadını çıkaramamktan korktum:) keşke bir göz atsaymışım bu kadar yakınken;)

pembedüşler dedi ki...

hadi hayırlı olsun, darısı başıma:))

ceydabural dedi ki...

keşke ankara da olsam dedim :/

Chilek dedi ki...

Lolipu; bende bende:))

Meyra; haftaya bekliyorum o halde:))

pembedüsler; amin:))

Ceyda; ben de çoğu zaman İstanbul'da olsam diyorum ne tezat değil mi?:))

Selin Ergeçer dedi ki...

Ne kadar güzel :) iş dışında hobi olarak keyif alarak birşeyler yapmaya bayılıyorum. Ne iyi olmuş gittiğin,çıktıları da merakla bekliyorum canım :))

zeynep dedi ki...

Ahh beni beklemelisin kuzum sakın ayrılma ordan:))

Elifinelizi dedi ki...

ne şanslısınız :) bayılıyorum o atölyeden çıkan her parçaya . şimdi seninkilerinide görme şansımız olucak cici cici karelerde :)

Chilek dedi ki...

Selin; evet sevmiyorum bende boş durmayı:)

Elifinizi; bende nerak ediyorum gerçekten:)

Zeynep; bekliyorum canım, kulağını çınlattık Ece Hanım'la. Bekliyoruz 4 gözle:))

Yeşim dedi ki...

Çok sevindim tatlım :) hadi bakalım kim bilir ne güzellikler çıkacak ellerinden :) Lolipu'm da çok titiz çalışıyor :) Ayakkabının altına benim ismimi yazmayı unutma tatlım ;)

ebrulikedi dedi ki...

ay çok imrendim sana.ben de çok istiyorum ama şu an için imkansız görünüyor.çıkacak güzel işleri sabırsızlıklabekliyorum:)

Chilek dedi ki...

Yeşim; yazdım bile:)

ebrulikedi; walla bende meraktayı desem;)

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)