10 Mayıs 2011 Salı

Bir kitap bir film...

İlk Elif Şafak okumam bitti. Beğendim, okuyabilirim dedim 2. durak olarak Siyah Süt' ü seçtim kendime, ama şimdi değil...

Kendi deyimiyle "tadına doyulmaz, kimi zaman kışkırtıcı, kimi zaman sakinleştirici ama ruhu hep özgür kalan yazılar" betimlemeyi beğendim. Benim için tadına doyulmaz değil ama iyinin üzerinde, kabul etmeliyim=)


ve geçtiğimiz hafta bir akşam iş çıkışı izlediğimiz "Son Gece"

Sadakatsizlik nedir? Sevişmek? Flört etmek? Aklından geçirmek? New York’lu mükemmel çift Joanna ve Michael, Michael’ın çekici ve işveli bir arkadaşıyla çıktığı iş gezisi sonrası aldatmak, pişmanlık ve arzu üzerine acı bir biçimde kafa yoracaktır. Ama bunun sonucunda Joanna eşini suçlayacak ve başkasının kollarına itecek, sonra da kendisine hâlâ âşık olan eski erkek arkadaşıyla öylesine buluşacaktır. Bu işin sonu nereye varacaktır? İran asıllı Amerikalı senarist Massy Tadjedin’in ilk yönetmenlik denemesi olan bu romantik dram, 2010 Toronto Film Festivali’nin kapanış filmi olmuş..


Ben filmi çok beğendim, kafası çabuk karışan, geçmiş de kapatamadığı kapıları olan ya da sevgililerine karşı aşırı kıskançlıkları olan kişilerden iseniz "hırpalayabilir" pek tavsiye etmiyorum o durumda.=)

Aranızda izleyen varsa yorumları alalım, ne dersiniz?=)


9 yorum:

Đëjάώυ dedi ki...

Firarperest, okunacaklar listemde, senden de güzel övgüler almış :)

colette dedi ki...

Elif Şafak'ı severim ama naçizane önerim 2.durağın ''Araf ''ya da ''Baba ve Piç'' olsun !Siyah Süt benden geçer not alamadı.İyi okumalar...

Yeşim dedi ki...

Kitabı da filmi de not aldım tatlım :)

Neşeli Günler dedi ki...

"siyah süt" beni loğusalık buhranımdan çekip çıkarmış bir kitaptır ve yeri bu sebebple apayrıdır. şimdilerde "aşk" ı okuyorum nihayet. kitaplar çok gündemdeyken okuyamıyorum ben biraz üstünden zaman geçmesi lazım :) filmden -ne yalan söyleyeyim- hiç haberim yoktu,izleyeyim bari ;)
sevgiler
müjde

Meyra dedi ki...

kitabı alalı aylar oldu ve ben hala okuymadım desem:(( utanıyorum kendimden:(

Chilek dedi ki...

Dejawu; :))

Colette; hımm o zaman düşüneyim bir kere daha:)

Yeşim:))

Neşeli Günler; bende merak ediyorum okuycağım en kısa zamanda:)

Meyra; doğru zaman gelince eline alacaksındır. Ben de hiç bir zaman alır almaz okumam kitapları, zamanının gelmesini beklerim sesizce:)

SindireLLa dedi ki...

Elif Şafak'ı çok severim bu kitabıda okunacaklar listeme ekledim hemen:)

Selin Ergeçer dedi ki...

Siyah sutu okumaya baslamistim ancak ne oldu nasil oldu anlayamadan,uzerimde cok kotu bir etki yaratti.aslinda okudugum ilk kitabi degildi,daha once severek okudugum kitaplari olmasina ve hicbir kitabi yarim birakmamama ragmen,okuyamadim,elim kitaba uzanamadi bir turlu:(

Filme gelince,ben bu filmi gecenlerde izledim,cok degisik bir film.2 cinsin aldatmaya olan bakis acisini ayni paralellikte gormek guzeldi bence,ozellikle kadinin soyledigi su cumle "onun gozlerine bakamam" beni cok etkiledi,ben begenmistim :)

zeynep dedi ki...

firarperesti beğenmene sevindim canım siyah sütü okumadım ben okursan yorumunu beklerim merakla:)

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)