27 Mayıs 2011 Cuma

Frii Firaydeyyy=))

  • Sabah kaltığımda tartıda gördüğüm -1 var
  • Bunu hayata karşı +1 e çevirmiş olabilmenin mutluluğu var
  • Zaten hava da güneş var
  • Akşam bir dosta yapılacak party var
  • Yarın atölye var
  • Sonra kuaför var
  • Akşamına düğün var
  • Çok sevdiğin eski bir elbisenin cuk diye içine girebilmiş olmak var
  • Pazar çok sözlü sazlar eşliğinde yapılacak kahvaltı var=)
  • Dilimin ucunda bu var
  • Bu haftasonu keyif var mutluluk var
Peki ya siz de?=)

feluraveneu

9 yorum:

lolipu dedi ki...

ohhh daha ne olsun:))) -1'e çok sevindim:)) daha nicelerine diyorum:))

plndrkn dedi ki...

ohh bunu oyunca keyiflenmemek mümkün değil :)

ben de dün provasını yaptığım gelinliğin hayali var,
hafta sonu kızlar partisi yapacak olmanın sevinci var,
akşama sevgili planların heyecanı var...
bu gün güzel bir gün gerçekten :)

Selin Ergeçer dedi ki...

Hobareyyyy ne kadar guzell,ne kadar positif,ne kadar enerjisi yuksek bir post olmus boyle :)) her bir maddeye ayri ayri bayildim ;)) o zamann mutlu keyifli pembe bir haftasonu olsun tatlicikk :))))

Yeşim dedi ki...

Canııımm her günün böyle güzel geçsin :) tadını çıkar bu güzelliklerin.

Hande dedi ki...

-1 e özellikle sevindim tatlım :) haftasonu programına bayıldım bol hareketli eğlenceli, iyi tatiller canım :)

Meyra dedi ki...

müzikle girdiğin hava o kadar uyumluki süper haftasonun keyfine keyif katsın;)
bendede çiğköfte partisi ve balkonda kahvaltı keyfi var canım arkadaşlarımla:))

öyleyse keyfimiz bol olsun,neşemize neşe katsın mayısın son haftası:))

Sayın KARACA dedi ki...

Yarın iş var
Pazar günüde iş var
Başkada bir şey yok :)
İzin verirsen çanta girsem usul usul bütün güzel planlarında bende olsam :)

Miniature dedi ki...

Ne güzel hayatınız var....Bende monoton :(Kıskandım (:

MutluMasalPhotography - NiLaY dedi ki...

beni de al yanına şekercan :)

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)