17 Mayıs 2011 Salı

Haftasonundan kalıntılar...

Aslında pazar sabahı bir trekking planı vardı ancak cumartesi gecesi arkadaşlarla dışarı çıkılınca malum sabah erken kalkıp gidemedik geziye.

Geç gidilen bir pazar kahvaltısından havanın güzel olması nedeniyle oldukça geç kalktık. Sonra sevgiliyle sinemeya gitmeye karar verdik. Gittiğimiz filim beni hiç ama hiç açmayacaktı, o kadar emindim ki bundan ama yine de o istediği için gittik=)

"Thor" bilimkurgu, fantastik, aksiyon sevmediğim 3 türün birleşimiyd sanki...

Hikâyenin merkezinde, düşüncesiz tavırlarıyla antik bir savaşı tekrar başlatan güçlü ama ve kibirli savaşçı Yüce Thor var. Thor, Dünya’ya sürgün ediliyor ve insanlar arasında yaşamaya mecbur bırakılıyor. Kendi dünyasının kötü adamı en karanlık güçlerini Dünya’yı istilâ etmek için yollayınca Thor, gerçek bir kahraman olmak için nelerin gerektiğini öğreniyor.




Hiç sevmeyeceğimi düşündüğüm bu filmden acayip keyif aldım. Film boyunca Natali Portman' ı Keira Knightley diye izleyip bir de sevgili ile iddialaştım. Olan bana oldu bir akşam yemeği kaybettim=))

Hala herşeye iddiaya girme özelliğimden birşey kaybetmiş değilim. Akıllanmadım illa inatlaşacam=)

Ne diyordum; 3D, bilim kurgu, fantastik severim diyorsanız durmayın koşun izleyin. Imdb' den de 7,6 almış film.

İyi seyirler=)

4 yorum:

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥ dedi ki...

bende izledim cnm bu filmi fena değildi vasat bir filmdi bana göre...sevgiler ;)

Zeynep A. dedi ki...

benim de tarzim degil gibi duruyor ama ön yargili olmamak lazim, ayni seyi iron man filminde yasamistim ben de =) sonrasinda çok sevdim!

Yeşim dedi ki...

Ben severim böyle filmleri :) ve fakat kociş sinemaya gitmez :( DVD'sini bekliyces mecburen :/ hep böyle güzel geçsin Pazar günlerin tatlım :)

Selin Ergeçer dedi ki...

Aslında sen beğenmişsen ve tavsiye ediyorsan, demek ki kesin beğeneceğim biliyorum ;) ama ben de senin gibi bu tip filmlere çok meraklı değilim...fırsat bulup da izler miyim acaba ;) yine de aklımda olsun canımm,teşekkürler:))

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)