30 Mayıs 2011 Pazartesi

İki kare bir ben

Koskoca haftasonu pıt diye geçiverdi ne olduğunu anlamadan...

Ben zaten zamanı esnetemeyenlerdenim esnemiyor benim zamanım, heryere itiş tepiş yetişiyor bir koşuşturmacayla yaşıyorum.

Sonra bazen bakıyorum hap kadar zamana bir dünya iş sığdırmışım, bu da olmuyor değil bazen...



Bu haftasonuna bir veda partisi, bir atölye, bir kuaför, bir bakım, bir düğün, bir ekmeklik, bir kutu, spor sığdırdım geldim.

Ankara yine karanlık ve yağmurlu bir hafta geçirecekmiş, öyle olsun bakalım. Yeter ki içimiz karanlık olmasın.

Bu arada annem için yaptığım ekmeklik bitti ancak fotoğraflanacak, bugün yarın huzurunuzda olur...
Bakalım beğenecek misiniz?

Şimdi ne mi var? Beğendiğim 2 kare, 1 ben, bir de bu...

Herkese keyifli haftalar=)

boligliv

8 yorum:

colette dedi ki...

Sana da keyifli bir hafta dilerim !

Selin Ergeçer dedi ki...

Ben böyle dolu dolu geçen haftasonlarına bayılıyorum,tabii bu yoğunlukta güzel vakit geçirmek,işin en önemli kısmı ;) bu arada umarım düğüne giderken açık ayakkabılar sorun olmamıştır sana? detayları merak ettim şimdi... O güzel ellerinden çıkan ekmekliği ise ayrıca merak ediyorum :)) çooooooook güzel ve kolay bir hafta olsun canım ;)

Sayın KARACA dedi ki...

İzmir günlük güneşlik canım izmire beklerim seni :) İyi dileklerin için teşekkürler hepimizin haftası güzel geçer işallah ;)

YETENEK-SİZİN dedi ki...

Dolu dolu bi hafta sonunu noktalamışsınız, ne güzel..

ŞÜKRAN dedi ki...

merhabalar, al benden de o kadar hafta sonunda iki güne iki ayrı yemekli misafir + cuma akşamından annemleri yatılı getirdim . ve şimdi işyerinde dinleniyorum tabnii çamaşırı düğmesi bozulan bulaşık makinesini ve üç katlı evdeki merdivenleri saymıyorum.. yine de çok şükür. Ankara gerçekten hafta sonu kasvetli geçti hafta da öyle geçecekmiş hayırlısı.. Bu kasvete rağmen sıcacık ve ışıl ışış sevgiler gönderiyorum.

MutluMasalPhotography - NiLaY dedi ki...

hep sağlıkla güzel şeyler için koştururuz inşallah canımcım :) keyifli haftalar..

Meyra dedi ki...

maşallah diyorum sana canım, bayılıyorum böyle enerjik full aktiviteli gün geçiren hatunlara:))
keyfin ve sosyal hayatın hep ful olsun;)

zeynep dedi ki...

Atölyede bana da yer açın bi sehpa yapıcam sadeceee:)

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)