24 Mayıs 2011 Salı

Mavi...

Aklım bu aralar yine mavide...

Uçsuz bucaksız mavide olmak, geceleri milyonlarca yıldızın altında uyumak, sabahları doğanın kucağında uyanmak...


Uyanır uyanmaz yüzünü yıkamak yerine kendini suya bırakmak... evet aşağıda gördüğünüz birikinti benim sabah kendimi suya bırakmış halim=)


Yanında sevdiklerin, eş, dost, kahkaha. Akşamları ıssız koylarda yapılan dost muhabbetleri sadece gülüşlerin yankılandığı sade, eşsiz bir tatil...


Erkeklerin tuttuğu balıkları gizlice suya bırakmak, bu işten ne anladıklarını anlamak için denemek, bir anlam verememek ama her anından çok keyif almak...


Sadece bir parmak arası ve mayo ya da bikini ile geçirilen bir tatil. Bunun olabildiğini görmek, gerçek mutluluğun bu eşsiz yerlerde olduğunu keşfetmek.

Aklım yine buralarda. Bu yaz için bolca hayal var ama ne yalan söyleyim benim aklım yine mavi yolculuk da. Niyet ettim bakalım olur mu? Bir Kaş, bir Bodrum, bir Asos ya da Dalyan arasına sığar mı?

Aslında sadece bu olsa, sade yalın doyumlu...

16 yorum:

Meyra dedi ki...

dört gün nasılda sıcak ve keyifli geçmiş iki kelime yazmasan bile anlayacak kadar cezbedici:)) mavi yolculuk fikri süper umarım mavi sularda gezinirsin canım;)
veee son kare gün batımı yakalanmış harika bir kare olmuş:)

lolipu dedi ki...

ama şimdi bu oldu mu Chilekcim yaaaa:((( Çok güzel bir tatil olmuş belli. Bomba gibi dönmüşsündür işe:)))

Anne İş'te dedi ki...

benim de..benim de...

Elifinelizi dedi ki...

ahh ahh nasılda içim aktı gitti sabah sabah fena oldum dört duvar arasında . bu yaz herkes umduğu tatili yaşasın emii. Aminn

Selin Ergeçer dedi ki...

Bu fotoğraflarla oralara gittim bile :) ne kadar huzur dolu o mavi,hayat durmuş gibi oralarda,hayat durmuş da sanki sen içinden geçiyormuşsun gibi :)

Hande dedi ki...

Bu aralar aklım fikrim hep tatilde. Bu fotoğraflar ise isteğimi arttırdı. Aklım uzaklarda deniz, güneş, kum bugün nasıl çalışılırki :((

YeMeK vAkTi/AyLiN dedi ki...

İçimde hiç tatil hevesim yok kilolarımdan sanırım:) azcık verim belki gelir :)mesela bir terlik bir bikini yazdığında içimden aaaa pareomda pareomda diye geçiyor o derece yani:))))

habinos dedi ki...

ne mutlu sana tatlım ..çok güzel fotoğraflar.sende çok da eğlnmişsin daha ne olsun ? =)

Chilek dedi ki...

Meyra; Ah ah içimden geçen bu bu sene için de aslına bakarsan:))

lolipu; bu mavi yolculuk geçen yaza ait, keşkeee diyorum keşke:))

Anne İş'te; :))

Elifinizi; ay ay sorma bende aktım gittim oralara ofis duvarlarından taşıp:)

Selin; aynen öyle bende içerisinden geçtiğimi hissetmiştim resmen:))

Hande; bende aynı durumdayım:)

Aylin; kilo mu? sen mi? yok artık,:))

Hobinos; evet canım öyle olmuştu:)

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

umarım bu sene de keyifli ve istediğin gibi bir tatil olur.
Ben seçtim 2 hafta sonra gidiyorum, kemere :)

Mimosa Café dedi ki...

ah aklımız aynı yerlerde :) ben de maviyi düşünüp duruyorum. kendimi serin sulara bırakmanın hayaliyle yanıp tutuşuyorum :) benim için şu an en büyük ödül bol yüzmeli bir tatil olacak herhalde.

Pembe Yastık dedi ki...

Nasıl imrendim, nasıl orda olmak istedim bilemezsin...içim açıldı sayende ;) teşekkürler!

YETENEK-SİZİN dedi ki...

hepimiz tatil diye inliyoruz resmen, bu fotolarla iice depreşti:(

Chilek dedi ki...

Zeynep; ah daha benim çok var zamanım:)

Mimosa Cafe; evet sanırım tatil isteğimiz nüksetti topluca:)

Pembe Yastık; ne demek efenim:))

Yetenek- sizin; öyle oldu hakikaten değil mi?:)

Gezi/yorum... dedi ki...

Mavi benim huzur rengim, resimlerinizden huzur buldum elinize sağlık bunlar çok güzel resimler...

Yeşim dedi ki...

Kendim gitmiş kadar oldum :) Bana da lazım güzel bir tatil ama daha çooook zaman var :(

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)