3 Mayıs 2011 Salı

Saklı baharın adı "Mayıs"

Ankara' da bahar hala saklı. Bugün yine gri yine ıslak. Hüzün kokan mevsimleri seven ben bile "ehhh" dedim. Baharı yaşayamadan yaza ya da kışa girmek yoruyor insanı, enerjisini alıyor. Bahar yorgunluğunu bile özler olduk haksız mıyım?

İstediğimiz bahar havası madem kendini gösteremiyor, bende bugün evlerimiz baharlansın istedim.

Şu aralar herkes evini, balkonunu, bahçesini bahara hazırlıyor madem bunların da belki yardımı olur.

Sizi sevdiğim bu görsellerle başbaşa bırakıyorum=)








potterybarn

7 yorum:

Meyra dedi ki...

ahh canım ben artık baharı bekleyen kumru gibi oldum ama tık yok.! bıktım beklemekten ne enerji ne sinerji hiçbişey bırakmadı bünyemde:(( saklandığın yerden çık artık Mayıs değilmi ama haksızlık bu bize;)

Blush dedi ki...

Mayıs harika bir ay.
göreller çok güzel. Bayıldım mor çiçeklere :)

Maya'nın Cicileri dedi ki...

tam baharlık resimler bunlar, içim açıldı, Ankara'da hava ne kadar kapalı değil mi :(

Selin Ergeçer dedi ki...

Ne kadar yumuşak,insanı rahatlatan tonlar bunlar :) içim açıldı bakarken resmen :) inan istanbulda da hava bir garip,bugün babet giymeyi düşünmüştüm yine de sabah çıkarken hava durumunu kontrol edeyim dedim,gökgürültülü sağanak yağış gösteriyordu, o kadar kızdım ki (:P) babetimi giydim çıktım,şansıma yağmadı :))

zeynep dedi ki...

Bugün biri dedi ki hava gene soğuycakmış bi sinirle döndüm ki nee dene mi diye,kızcağız korktu:)

Sazan dedi ki...

Chilekim; canım benim, buralara geldi bahar, hatta sanırım yaz bile gelecek, gelsen ya buralara :)

Hem benim artık papatyalarım vaaarrr :) Hepiciğinin fotolarını paylaşacağım seninle...

Öperim canım, annemler de Ankara'da hasretle bekliyorlar havaların ısınmasını...

İyi geceler canım...

yoncatoptan dedi ki...

Tüm annelerin anneler gününü kutlarım

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)