5 Mayıs 2011 Perşembe

Yeşil çay içtikçe yeşeriyorum{!}

Yeşil çay sevenlerden misiniz? Yoksa benim gibi ağır bulanlardan mısınız?

Faydalarına çok inanıyorum diyete başladığımdan beri günde 2 bardak mutlaka tüketiyorum. İçine tarçın, karanfil, limon koyup güzel kılmaya çalışıyorum.

Ender Saraç' ın sitesinden alınan bilgileri okumak için tık



Bu arada dün pilatese başladım=)) Benim için gökten inme oldu diyebilirim. Karar verme fırsatı bulamadan salonun ortasında buldum kendimi.
 
Sporu sevmediğimi herkes biliyor artık ama sağlık için şart gerçekten. Yoksa bu bendeki 30' lu yaşlar sendromunun tetiklenmiş hali mi? Bilemedim=)

13 yorum:

Elifinelizi dedi ki...

Ahh canım benim :) bir adını koyabilsem . Rejimde 4. günüm ve içim gerçekten yeşerdi tüketmekten . sevsende sevmesende sıvı tüketme şartından dolayı kaçış noktası galiba . yalnız galiba ödem sahibi oldum sayesinde şimdide ondan kurtulmak için başka arayışlar içinddeyim kabus gibi

Yeşim dedi ki...

Kuzum yeşil çayı ben de içiyorum. Bence bırakma gerçekten çok faydalı sadece diyetin için değil cildin için de çok iyi ;) Pilatesi çok seveceksin tatlım bırakmak yok devammm :)

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

bende ıcemıyorum. ama ıcmem sart . banada buruk gelıyor tadı. evde var bırkac kutu, yarından ıtıbaren alıstırmaya calısayım kendımı.

Đëjάώυ dedi ki...

yeşilçay diyetten önce de sonra da bırakılmamalı bence de
ben çok da ağır bulmuyorum alıştım, çünkü demleyerek içiyorum ^_^

e.n.k dedi ki...

Bende bı türlü sevemiyorum ne yapsamda o tadın verdigi etkiden kurtulamıyorum :)) faydalı ama istemeyerek içilen bı seyin faydalı olmadıgını düşüyorum :)

Meyra dedi ki...

içemiyorum hatta içerken eziyet çekip binbir surat olanlardanım:( şimdi çekmecede duran doğadan kutudan çıkarıp arkadaşımla sayende karşılıklı binbir surat olarak içmeye çalışıyoruz:)) canım bu yazı nelere kadir şu an görmen lazım;)

Chilek dedi ki...

Elifinizi; ah canım daha çok başıymış senin ben ayı devirdim, ama haklısın sıvı tüketmek adına bile olsa iyi:)

Yeşim; senin yüzünden hep bunlar:P ver gazi içsin ver gazı spora gitsin, fena kalıcam başına haberin ola:))

Zeynep; aynen canım bende işte o durumdayım:)


dejawu; bravo gerçekten bende birgün öyle olabilir miyim?:)

e.n.k; o zaman şu andan itibaren istiyerek içemeye başlıyorum:)

Meyra; evvet bende şu anda elimdeki bardakla ezile büzüle dolaşıyorum, yalnız değilsiniz kızlar:))

Yeşim dedi ki...

:) başımın üzerinde yerin var ne zaman istersen sana yüreğim açık tatlım :)

Hande dedi ki...

yeşil çayı sevemedim ben :( Ama faydalarını öğrendikten sonra; haftada bir kere içmek için kendimi zorluyorum :)

Đëjάώυ dedi ki...

olursun olursun =))
yeşilçay tarifi vericem ileriki günlerde blogumda o yöntemi uygularsan olabilirsin :) öperim :*

neval dedi ki...

30 lu yaş sendromu mu varmış ? ya biz onu kırklarda yaşıyoruz ya da şimdiki onun ağırlaşmış versiyonu

Syhn dedi ki...

sevmiyorum içemiyorum ama pilatese başlasam mı ne .. şiştikçe şişiyorum hatta yanımda bir paket çikolata var...dı :))))

BAHAR dedi ki...

bende yeşil çayı sevmem ama ballı yeşil çay var poşetli onları deneyin çok güzel tadı

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)