1 Haziran 2011 Çarşamba

Atölye Beyaz Günleri- Vol 2

Geçtiğimiz cumartesi sabahı yine Atölye Beyaz' daydım.

İlk ve tek ekmekliğimden sonra anneme de yapmak istedim bir adet. Bu arada annemde en az benim kadar kahve meraklısı olduğundan ona kafamda böyle bir konsept oluşturdum.

Bu cumartesi artık tepsi mi olur? sehpa mı olur? bilemiyorum ama farklı açılımlar peşindeyim=)


Kutuyu ham olarak alıp krem rengine boyadım, daha sonra hardal rengini kullanarak biraz kremin çiğliğini aldım.


Daha sonra yine kamur kabartma tekniği ile kenarındaki objelerimi yaptım.



İçerisine de bu sefer kağıt kaplamak yerine sadece parça kullanmayı tercih ettim.

Haftasonu sadece verniklemesi kaldı. Bu arada Atölyeden kutunun dış çevresine yaptığım kahve taneli çerçeveden, iç çevresine de yapabileceğim fikri çıktı.

Kararsız kaldım. Siz ne dersiniz hanımlar?

İçini de çerçevelesem mi? Yoksa böyle mi kalsa?

11 yorum:

plndrkn dedi ki...

çok tatlı olmuş ellerine sağlık :) ama bence de o kahve taneleriyle içini de tamamla, sanki bütünlük olurmuş gibi...

lolipu dedi ki...

bence yap:)) çok güzel oldu, daha da güzel olur:)))

Meyra dedi ki...

bencede içinede uygulamalısın yakışır ve daha bir bütün olur amacına yönelik;) çok güzel olmuş canım eline sağlık...

Hande dedi ki...

çok güzel olmuş canım, ben bu halini sevdim ama içine de uygulasan gene güzel olur :)

Selin Ergeçer dedi ki...

Çok güzel olmuş tatlım vallahi bravo,süpersin :) içine yapsan fena olmaz sanki,ne dersin :))

Şehnaz dedi ki...

BENDE GİTMEK İSTİYORUM ATOLYE BEYAZA.....ÇOK GÜZEL OLMUŞ..ELLERİNİZE SAĞLIK..

ebru dedi ki...

İçine bir çerçeve yakışır gibi, elinize sağlık çok güzel olmuş. Biz İstanbul'dakiler atölye beyaza gidebilenleri çok kıskanıyoruz :)Sevgiler, Ebru

zeynep dedi ki...

Ben sadeliği sevdiğimden galiba, galiba çerçeve yapma ama gene de sen nasıl istersen:) kafanı karıştırmadım diğmi:)

Chilek dedi ki...

plndrkn; sanırım öyle yapıcam:)

lolipu; tamam tamam:))

Meyra; sağol canım cumartesiye yetiştirmeye çalışmaktayım:)

Hande; çoğunluk yap diyor sanırım yapacağımdır:)

Selin; evet evet oynamaktan vakit bulursam yapacağım sanki:)

Şehnaz; bekleriz buyrun gelin:)

ebru; bende İstanbul da olanları çok kıskanıyorum karşılıklı demek ki:)

zeynep; yok canım karıştırmadın bende sade yanlısıyım her zaman ama bu işlerden anlamadığım için fikre sunuyorum işte:)

ayci dedi ki...

çok mu geç kaldım bu yorumu yazmak icin bilmiyorum ama bana sorarsan cerceveleme ;)

Yeşim dedi ki...

Çoktan karar vermişsindir yine de fikrimi söylemek istiyorum. Bence yap tatlım çok güzel olmuş daha da güzel olur :)

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)