14 Haziran 2011 Salı

Atölye Beyaz- Vol 3

Cumartesi günleri Atölye maceram son hız ve büyük heves devam ediyor. Yaz tatiline girmeye hazırlanan Atölye' de sanırım son 2 haftaya giriş yaptık. Bu nedenle hep bir acele hep bir koşuşturma halindeyiz.

Yazın yapılacakları planlarken öğrenilecekler, sorulacaklar, uygulanacaklar da birikiyor haliyle...

Sonra öğle tatillerinde bir bakmışım ya malzeme alıyoruz ya Atölye'ye gidiyoruz bir koşu. Hatta iş çıkışı arayıp gittiğimde oldu geçen hafta içi=)

İşte bu cumartesi biten iki kişilik romantik kahve tepsim=)


 Sadece tek kat lacivert boyamayı tercih ettim. Zımparaladıktan sonra biraz eskitme görüntüsü olsun istedi Ece Hanım, ondan gelen fikirler hep güzel zaten=)


Daha sonra yeni moda keşif delgeçle çok beğendiğim bu fon kağıdından çiçekler yaptım. Onları Royal Coat ile tek tek dış ve kenar iç yüzeye yapıştırdım.


İçerisine de ana fon olarak bu 2 kalbi koymaya karar verdik=) Hem güzel hem romantik oldu bence=)


Daha sonra sprey vernik kullandım. Dün akşam da verniklemesi bitince tepsim kullanmaya hazır hale geldi.

Bu hafta minik birşey daha bitirdim o da başka post konumuz olsun. Şimdilik bu kadar diyerek huzurlarınızdan ayrılıyorum=)

12 yorum:

Selin Ergeçer dedi ki...

Canım,sen ne kadar güzel şeyler ortaya çıkartıyorsun böyle :) hepsi muhteşem,hepsi mi güzel olur :)) bayıldım :)

lolipu dedi ki...

yaa ben bu tepsiyi çok beğendim. Ben de yapıcammmm:)))

Meyra dedi ki...

feci kıskandım yeni dönem aranızda olma ihtimalim fena yüksek haberin olsun canım:)) çok cici ve romantik olmuş hakikaten sevgiliyle nefis kahvelerinizi birbirinize sunarsınız artık;)

pembedüşler dedi ki...

Güzel, sevimli ve şirin bir tepsi, güle güle kullan:))

zeynep dedi ki...

Bu tepsinin fincanları var mı onları da biz alıp gelelim evine:)) ama kahve isterizz:)

fidoş dedi ki...

çok sevimli,sevgi dolu olmuş,ellerine sağlık

fidoş dedi ki...

çok sevimli,sevgi dolu olmuş,ellerine sağlık

S€SS!zZzC€ dedi ki...

Çok cici olmuş eline emeğine sağlık...

Pembe Yastık dedi ki...

Harika bir fikir, derhal şekilli delgeç edinilmenli...böyle şirin mi şirin bir tepsi yapılmalı ;))

YETENEK-SİZİN dedi ki...

ne güzle olmuş, şekil delgeçlerle çalışma fikrine bayıldım. ellerine sağlık

Chilek dedi ki...

Selin; sağol tatlim vallahi sorma bir gaza geldim durduramıyorum kendimi:)

lolipu; yap yap güzel olur:))

Meyra; ne güzel gel tabi bekleriz her zaman:)

pembe düşler; teşekkürler,

Zeynep; ah canım istediğin tek kahve olsun sen gel ben sana neler yaparım:)

fidoş; çok merciii:))

sessizce; çok teşekkürler:)

Pembe Yastık; bencede hemen :)

yetenek- sizin; bende sevdim hem kolay hem zevkli:)

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

çok cici olmuş bu tepsii:)

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)