20 Haziran 2011 Pazartesi

Atölye Beyaz- Vol 4

Bu haftasonu bahar temizliği ve yoğunluk nedeniyle Atölye' ye gidemedim ancak tembellik de yapmadım, çalışmaya devam ettim.

Bu yazımda bahsettiğim geçen hafta bitirdiğim minik kutum huzurlarınızda=)

Şimdilerde banyomda yerini aldı, içine rujlarımı koymaktı hedefim tam da istediğim gibi oldu.


Kutuyu önce krem akrilikle boyadım. Daha sonra üzerine istediğim resimden tranfer yaptım. Üzerinde gördüğünüz resimlerin aynılarını hamur kabartma ile üzerlerine yapıştırdım. İlk resimde sol taraf hamurları yapıştırmaya başladığım taraf, dikkatli bakınca belli oluyor.


Daha sonra kenarları gözüme çok boş göründü ve hayvancıklarla süsledim.


İçini açınca biraz gözüm şenlensin diye kenarları pembe ile boyadım. Bence keyifli oldu=)


Son görsel aslında bitirdiğim haliydi ancak daha sonra yıldız delgeçle elde ettiğim yıldızları aralara serpiştirdim. O halinin fotoğrafını çekmeyi unuttum=(

Sonra üzerine Royal Coat geçip 6-7 kat sprey vernikle vernikledim.

Yavaş yavaş öğreniyorum işte, henüz yaptıklarım çok acemi işi olsa da devamında çok daha güzel şeyler çıkartacak olmanın verdiği "umut" ve "öğrenme hevesi" beni bu konuda canlı ve dinamik tutuyor.

Herkese keyifli haftalar=)


10 yorum:

Elifinelizi dedi ki...

Çok güzel olmuş kuzummmm;
çok şey anlatan tablo gibi , objelerin :)

pembedüşler dedi ki...

Sevimli bir çalışma :))

Sazan dedi ki...

Ben bi tane istiyorum...

Valla billa...

Yapınız Chilek Hanım ve gönderiniz pek rica ediciim...

Bak zaten halihazırda kıskanmışlığım da var...

Ben de yazı yazıcam, Chilek bunu bana yaptı diyeeee...

Öperim, ellerine sağlık...

Benim ki sazanlı olsun ama...

Selin Ergeçer dedi ki...

Kutulardan bahsederken,bir de baktim ki postun tam da bununla ilgiliymis :)))))) canim muhtesem olmus,ellerine saglik,her biri ayri guzel oluyor :)))))

Hande dedi ki...

canım sende gizli bir yetenek varmış, buda çok güzel olmuş. İyi günlerde kullan :))

lolipu dedi ki...

demek sen de gitmedin bu hafta kursa. O zaman son hafta full ordamıyız:))) Kutunun bitmiş halini görmemiştim. Çok güzel olmuş:))

ebrulikedi dedi ki...

çok cici,eğlenceli bir kutu.hiç de acemice değil.güle güle kullan.

Yeşim dedi ki...

Şahane olmuş tatlım bayıldım. Lolipu ve sen yapıyosunuz ben de hayran hayran seyrediyorum :) Ellerine sağlık.

Chilek dedi ki...

Elifinizi; çok teşekkür ederim:)

pembe düşler; teşekkürler:)

Sazan;kıs-kanç:PP

Selin; evet aklımda çok güzel şeyler var bakalım oldurabilirsem:))

Hande; teşekkürler canım:)

Lolipu; sanırım öyle olacak, gidemedim ya sorma:)

ebrulikedi; gerçekten mi? çok teşekkür ederim, mutlu oldum:)

Yeşim; sağol canım evet sende gel beraber yapalım artık:)

zeynep dedi ki...

Acemi işi miii yapma yavrum benim bayaa bayaa anlatıyorsun baksana krem akriliktir odur budur, bana yabancı terimle olduğuna göre ve ben anlamadığıma göre sen çok ilerledin demektir:) öpüyorum çok!

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)