15 Haziran 2011 Çarşamba

Bazen mutluluk kendiliğinden gelir...

Herşey O'nun blogunu ilk açtığı gün bir "hoşgeldin aramıza" yorumuyla başladı aslında, tam 1 yıl öncesinde...

Sonra devamı geldi, ilk önce hayvan sevgimiz bizi buluşturdu sonra baktık o kadar çok şey var ki! O pembe sever ben mor, o daha çok köpek sever ben kedi, o ikizler ben akrep. O bunalımda ben bunalımda, o diyette ben diyette, o mutlu ben mutlu böyle yazsam sürer gider...

Mail, mesaj, telefon, twitter, facebook derken haftasonu kim Ankara' ya gelir kim İstanbul' a gider planları yapmaya başladık gizli gizli sizlerden habersiz=)) Henüz olduramadık ama olacak biliyoruz, bu kadar istekliyken olduramamak imkansız...

Uzaktan insan birbirini bu kadar tanıyıp sevebilir mi? Blog dünyasına girmeden önce söyleseler inanmazdım ama oluyormuş, ben şanşlıyım çünkü canım Selin'ciğimle yolum bu sayede keşisti=)

O kadar hissedilebilir bazı şeyler, adı konulmaz bazen bu da öyle birşey. Hiç bişiy yokken "sen iyi misin bakim?" diye sorar ve ben o gün gerçekten iyi değilimdir=) Son noktamız da budur söylemeden olmaz=)

İşte bu sabah iş yerime gelen kargo, içini sevinçle açmam ve karşımda bulduklarım. O kadar duygulandım ki hastası var mı? yok mu? düşünmeden aradım=))


İçi dolu bu koca kese


Sabunlarım ve sepeti


Mor gözlü sevimli kedicik küpelerim=)))


Hepsine mi bayılır insan? Evet aynen öyle oldu.

İçinden çıkan not beni duygulandıran, sevgiyi perçinleyen, gözlerimi dolduran; hayatta güzel şeyler var ve hep oluyor dedirten, şimdilerde hemen panomu süsleyen...

İyi ki varsın Selin, iyi ki hayatımdasın...

PS: fotografların kalitesi umrumda değil şu an elim titreyerek çektim cep telefonuyla bazı şeyler ne kadar önemini kaybediyor hemen de öyle değil mi?:)

9 yorum:

Yeşim dedi ki...

İşte bunu seviyorum :) Birbirinden uzak olsa da birbirini anlayan yürekleriz bizler :) Selin'ciğim yüreğine sağlık. Nihan'ım güzel günlerde kullan cicişlerini :)

Selin Ergeçer dedi ki...

Canımsın sen benimm :))) bu kadar mı güzel yazılır, bu kadar mı güzel ifade edilir herşey; gözlerim dolu dolu oldu okurken :)) ve dedim ne şanslıyım ki, okurken gözlerimi dolduran bu sevginin,bu ilginç bağın bir tarafı da benim :)) ne ilginç birşey bu,fiziken bu kadar uzak ama kalben,ruhen bu kadar yakınız ve iyi ki de yakınız :)) sensiz hayatımın bir rengi eksik olurdu,iyi ki varsın, iyi kii iyi kiii seni tanımışım canım benim :)))

YETENEK-SİZİN dedi ki...

Ne güzel mutluluklar, ne güzel paylaşımlar bunlar. Sanaldan gerçeğe uzanan dostluklar kesinlikle çok güzel. İyi günlerde kullanın

jıl dedi ki...

Sevgili Chilek,ben de senin bloğunu
tesadüfen gördüğüm de hayvanlar olan düşkünlüğün için izlemeye
başlamıştım.En sıkı takipçilerinden biriyim,yazılarını zevkle okuyorum.Selini tanımıyorum ama tahminimce bloğu "seline dair "
olan arkadaş olmalı,budan sonra onuda izlemeye başlayacağım

Meyra dedi ki...

siz ne güzel ağ kurmuşşunuz böyle harikasınız canım ikinizde:) uzaktan kalbe dokunmak, hissetmek nedir blog kızı olduğumda iyice öğrendim buda onlardan biri işte hediyelerini güzel anlarda kullan canım:)
bu arada siz bizden habersiz neler karıştırıyorsunuz bakıyım;)

Hande dedi ki...

Blog dünyasını öğrnip alışmadan önce böyle bir yakınlığa inanmazdım sanırım. Ama şimdi hep böyle güzel örnekler görüyoruz :))

Sazan dedi ki...

Kıs-kan-dım...

Huysuz Sazan :)

asmabahce dedi ki...

çok da yakışmışşş:) ne kadar ince bir düşünce

Chilek dedi ki...

Yeşim; sağol canım benim:)

Selin; bende bende bende:))

Yetenek- sizin; teşekkürler:)

jil; teşekkür ederim, bu denli sıkı bir takipcim olduğunu bilmiyordum, çok sevindim:))

Meyra; hihihi yaramazlık yapıyoruz işte:PP

Hande; kesinlikle Handecim:)

Sazan; şiişt kıskanmak yok:)

Asmabahce; gerçektende öyle, Selin bir tane:)

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)