9 Haziran 2011 Perşembe

Country Home...

Country tarzı evleri çok seviyorum. Her ne kadar kendi evimin modern çizgisinden çok uzak olsalar da her gördüğümde ba-yı-lı-yo-rum.

Belki ileride bu tarzda bir ev döşeyebilirim yenilenme zamanı geldiğinde=)

Country tarzı evlerin dekorasyonunun modern tarzda evlerin dekorasyonuna göre çok daha zahmetli ve ayrıntılı olduğuda tartışmasız bir gerçek..

Ben çok sevdim, buyrun bir de siz göz atın bakalım kendinizi içeride bir yerlerde hissedebilecek misiniz?











source: fleuravenue+ periodliving

12 yorum:

pembedüşler dedi ki...

İçinde beyaz olan herşeyi seviyorum, en alttaki telli dolaba bayıllldımmmmm

Aktuelmoda dedi ki...

Aynen ben de bayılıyorum bu tarza,insana üthiş huzur veriyor,haklısın o kadar zor ki oluşturmak,çok ayrıntı var ve o ayrıntıar zaten çok hoş kılıyor.Ben de o ayrıntılardan biraz biraz yapmaya çalışıyorum.Mesela perdeler,minik kalpler,kanepe ve üzerinde bol yastık vs vs. her bu tarz foto gördüğümde dakikalarca inceliyorum ne yapabilirim diye,sevgiler :)

Yeşim dedi ki...

Tatlım ben de senin gibiyim. Belki bir gün böyle renkli ve keyifli bir evim olur :) İlk fotoda gördüm kendimi kitap okurken kahvemi yudumluyorum ;)

ŞÜKRAN dedi ki...

Günaydınlar tatlı arkadaşım, countri tarzını bende çok severim ama henüz evimde uygulayacak bir ortamım oluşmadı aslında bodrum katımda bunu ciddi ciddi düşünüyorum çünkü orası hem dikiş atölyem (her ne kadar dikiş dikme işi son yıllarda epey azalsada) ve hem de sanki sandık odası gibi gardrop ,bir tek kişilik divan küçük perdeleri olan ama aydınlık sayılabilecek penceresi bahçeye açılan bir kapısı vs olduğu için uygulanabilir pozizyonda.. bakalım senin blogdan esinlenip evdeki malzemelerle de harmanlayıp bir iki ilave alışverişle bu işi yapabilirim.. İlk yapmak istediklerim beyaza boyamak istediğim eski bir köşe rafım ve kırmızı beyaz ekose perdeler dikmek.. bu güzel görseller için sana çok teşşekür ederim kahvemin yanına çok iyi gittiler.. sevgiler.

Burcu Çalışkan dedi ki...

sende benim gibi uzaktan sevenlerdensin desene :)

colette dedi ki...

Dekorasyonda Country tarzı benim de favorim. En büyük sorun bizde bu geleneğin olmaması dolayısıyla bu tarz mobilya bulmak zor. Yer yer İngiliz yer yer de Fransız esintilerine bayılıyorum.Ailede kuşaklar arası aktarılan el işi mobilyalar ve tekstil ürünleri bu tarzın temelini oluşturuyor oysa annelerimizin çeyiz sandıklarına gereken önemi vermedik ki biz :(

fikir projeleri dedi ki...

bende counyry tarzı hayranıyım çok hoş görünüyor hepsi birbirinden güzel paylaşımın için teşekkürler sevgiler

Pembe Yastık dedi ki...

Benim evim de country olmasa da seviyorum bu tarzı...belki ilerde değişim olabilir...

Meyra dedi ki...

ben kendimi yatak odasında pembe rüyalardayken hissettim bile:) uzaktan seviyorum country tarzını ama icraata gelince illede modern diyorum nedense..

CEPAYNASI dedi ki...

zahmetli,
ayrıntılı,
zevkli...
ve kesinlikle daha kadınsı:)

AskinAy dedi ki...

cok güzel huzur veriyor adeta,ferahlik katiyor!!

Selin Ergeçer dedi ki...

tek kelime ile;7. kareye bayıldımm, ba-yıl-dımm :))

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)