13 Haziran 2011 Pazartesi

Dreams...

Derin bir reddediş halindeyim, dün akşam film izlemeye çalıştım mesela...

O' nun sesini duymamak, o tahrik edici kibirini görmemek için çok uğraştım. İnanmıştım oysa bu sefer bu sefer diye...

 Hayaller, umutlar, rüyalar hep içiçe benim hayatımda. Tıpkı inişlerim ve çıkışlarım gibi. Tutkulu, iddialı en önemlisi "inançlı". Hayallerime hep "inandım" ben sıkı sıkı sarıldım ama bugün aynı heyecanı ve tutkuyu hissedemiyorum.




Herkese iyi haftalar...

weheartit

4 yorum:

Selin Ergeçer dedi ki...

Bende öyle bir öğrenilmiş çaresizlik var ki, bu konuda zaten umudum yok...Hakkımızda hayırlısı,bakalım neler göreceğiz...

Elifinelizi dedi ki...

ahh canım benim :( üstümdeki ağırlığı çözmeye çalışıyodum . meğer kabullenmek miş . istesende istemesende

Melange dedi ki...

ah..ben de ilk defa bu sefer cok umutluydum, cok inaniyordum icimdeki umuda...ne zor, icimi umutsuzluga düsmemeye inandirmaya calismak simdi..

Melange dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)