3 Haziran 2011 Cuma

Haftasonu mu?

Beklenen gün geldi. Herkesin iple çektiği gün Cuma
Bugün benim için yarım gün sayılır, ofisten bayağı bir erken çıkacağım. Akşam 6' da bir nikah, arkasından yemek. Yarın düğün, pazar akşamı amca kızı nişanı..

Aralara sıkıştırılmış Atölye, şehir dışından gelen bir arkadaşla kahve keyfi . Sonrasında niyetim hafta boyu akşamları evde olup dinlenmek.

Ankara' ya yaz tam anlamıyla gelememişken istedim ki buraya yaz gelsin, görseller keyfimi yerine getiren cinsten=)








Hadi o zaman kocaman bir gülümsemeyle birlikte keyifli bir haftasonuna doğru yola çıkalım mı?=)

housetohome

11 yorum:

ayci dedi ki...

iyi eğlenceler bol müzik ;)

Meyra dedi ki...

bol danslı,kahkahalı ve keyifli hafta sonu seni bekliyor desene;) iyi eğlenceler canım..

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

yoğun ama bi o kadar da keyifli olacağa benziyor :) görsellerde bir harika içimiz açıldı resmen ohh ne güzel :) iyi eğlenceler ..

Sayın KARACA dedi ki...

wowww senin hızına yetişilmez bu haftasonu :) vallahi süper bi haftasonu seni bekliyor bol eğlenceler ;)

MutluMasalPhotography - NiLaY dedi ki...

içimi açan bu güzel görsellerle sana keyifli bir haftasonu dilerim canımcım, ohh gezzz :)

MutluMasalPhotography - NiLaY dedi ki...

şekerim headeri sormuşsun 2 gün oldu değiştireli, yazı getirdim bloga :) öpüyorumm

Syhn dedi ki...

geliyorr geliyorr yaz geliyor..
önce grsellere geliyor tabii :))

Selin Ergeçer dedi ki...

Ne guzel biri bitiyor biri basliyor :))guzel ama yorucu,bir de surekli sac makyaj yap et,perisan olur insan :pp
Gorseller icacici tam cennetlik:) supper haftasonlari olsun canim ;))

habinos dedi ki...

=) yaz geldi =)

Selin Ergeçer dedi ki...

Bir daha baktim ve hepsi icimi acti ;)))))

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

her bir fotoğrafla bir haftasonu geçirmek istiyorum lütfen...

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)