27 Haziran 2011 Pazartesi

İncir Reçeli

Pazar kahvaltısından sonra eve zor atmış halde buldum kendimi.

 Pazar günleri zorunlu olmadıkça dışarılarda olmaktan hoşlanmıyorum.

İzlenmedik filmler arasındaydı "İncir Reçeli" ve cuma günü tesdüfen bir usb de masamda buluverdim kendisini=)
Film bu pazar ki sinema keyfimize konuk oldu böylece...


 
Metin 30’lu yaşlarında hayatını TV’lere skeç yazarak kazanan bir adamdır. Yazdığı senaryoları reddedilen bir gün gittiği barda, hayatını tümüyle değiştiren Duygu’yla tanışır. Duygu ve Metin bir masala başlarlar ama sonu başından belli bir masaldır bu…

Aslında bilindik bir aşk hikayesi başlangıcı. Konusunu sevdim, işlenişini de. Yine de biraz hayal kırıklığı oldu bende sanırım filme olduğundan fazla anlam yüklemişim=(

Melike Güner beğenmediğim oyuncular arasında malesef. İfadesini ve mimiklerini sert buluyorum ve hangi role bürünürse bürünsün hep bu ifade oluyor yüzünde, bence yine öyleydi.

Filmde o kadar çok reçel yendiki sonrasında kızarmış ekmek ve incir reçeli kaçamağı yapmak zorunda kaldık. Annemin çok sevdiği, anneannemden süre gelen bu reçelin sofralarımzda hep yeri vardır=)

İzlemediyseniz izleyin biraz duygu yüklü bir film, Issız Adam'la kıyaslandı ama bence Issız Adam her anlamda önde..

İzleyenlerin yorumlarını merak ediyorum sizler nasıl buldunuz?

15 yorum:

đerkenαя dedi ki...

Merhaba,
Filmi bende geçen hafta içi izlemiştim ve açıkçası beni çok etkiledi.. Melike Güner'i bende çok sevmiyorum, bu filmde de çok yapmacık duruyordu bazı hareketleri, ama ona rağmen filmin hikayesi ve Sezai Paracıkoğlu'nun oyunculuğu ve müziğiyle harikaydı. Bazı replikleri not almadan geçemedim, güzeldi güzel :)

Meyra dedi ki...

Güzel işlenmiş kurgusu tanıdık bir film ve bir o kadarda duygusal buldum ben bu filmi..İncir reçeline ise söz yok severim kendisini bak böyle diyet falan unutturur güzelim;)

Selin Ergeçer dedi ki...

Bu filmi izlemedim ama o kadar çok yorum okudum ki, kesinlikle çok merak ediyorum,şimdi sen de yazdıktan sonra daha da çok izleyesim var,ilk fırsatta izleyip yorumlarımı paylaşacağım :)

mimozayım dedi ki...

İzlerken bende Issız Adam'a benziyor dedim. Beğenmedim, çok anlattılar ağladık dediler. Hiç ağlamadım. Konu güzel, oyunculukta iyiydi. Beklentim fazlaydı sanırım karşılamadı.10 üzerinden 6 veriyorum :)

Krnc dedi ki...

"İncir reçeli" başlığını okuyunca,tabi haliyle gözümde canlanan kare;cam bir kase de kocaman pişmekten şişmiş incirler oldu :p
Meğer filmmiş:)))

Hülya dedi ki...

ilk yorumu yetişebilirsem ben yapayım; ben de geçtiğimiz günlerde ilk kez izledim. dediğin gibi ıssız adamla çok kıyaslanmış ama aslında tamamen farklı! çok duygu yüklü çok.... sağlam bir ruh halinde izlenmesi gerek.

başarılar.

http://fotografcercevem.blogspot.com/

Neşeli Günler dedi ki...

cd şu anda sehpanın üstünden bana bakıyor ama hiç izleyecek halim yok vallaha. akşama belki...

Didem Yazici dedi ki...

Çok duygu yüklü film değildi bana göre. Belki de duygusuz bir zamanımda izledim. Keyifle izledim filmi. Akşam izlemiştim, incir reçeli yememek için zor tuttum kendimi :)

Elifinelizi dedi ki...

bende bir kaç gün önce izledim . dediğini gibi bilindik bir konu . Yinede anlamlı kelimelerin ve cümlelerin iyi buluşması . Bir kaç saat ayırmaya değer :)

ebrulikedi dedi ki...

çok duygusal bir dönemde olduğum için salya sümük ağlayarak izledim.tahmin edilir bir sonu olmasına rağmen ben beğendem.melike günerin oyunculuğu bana da yapmacık,zorlama geliyor.ama sezai paracıkoğlu iyiydi.reçel sevmediğim için canım hiç istemedi.ama onların içki içmesine kayıtsız kalamadık.eşimle bira içtik izlerken:)

ELİF dedi ki...

Ben çok fazla beklentiyle oturdum izlemeye ama biraz özenti bi duygusallık vardı filmde, yani acemice geldi ama yine de fena değildi, Evet sen söyleyince farkettim ki; ben de beğenmiyorum o kızın oyunculuğunu...

acai_berry dedi ki...

Genel olarak ic karartici bir filmdi, ortasinda kapatmak an meselesiydi ama bir sekilde sonuna kadar izletti kendini, ve sonunda aglatti!

kumyu dedi ki...

ıssız adam ile kıyaslanınca izlemekten alamadım kendimi,film ve Melike Güner hakkındaki düşüncelerimi birebir yazınızda buldum,,romantik olunacak diye aşırı kasmışlar...

Yeşim dedi ki...

Şu aralar bana iyi gelebilir belki biraz deşerj olurum. Aklımda, ilk fırsatta :)

Neşeli Günler dedi ki...

izledim. izlemesem de olurmuş yani :)

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)