2 Haziran 2011 Perşembe

Kınalar yaktık oynadık...

Hani bazı arkadaşlıklar vardır bir süre sonra dostluğa taşınır sonrasında ise başka bir boyuta, o boyutun adı yoktur ama kendisi her an vardır.

Derya, benim öyle dostlarımdan. Cumartesi evlendiriyoruz O' nu, dün akşamda kına gecesi vardı.

Canon' umu evde unuttum, compact makina çantamda idi şarjı açar açmaz bitti, elime hadi sen geceyi çek diye bir Nikon tutuşturdular ki alengirli caf caflı D90 dilini anlayana kadar gecenin yarısı bitti, bunlar da elime kalan telefonla çekebildiklerim.


Hayatının ilk kınasını kendi kınamsıssında yakmış olan anti kınapatik ben, alıştım bu kokusu kötü şeye...


Çok tercih etmesem de dostlarımın kınalarında kıramıyorum ve kınalanıyorum bir parça=)


İşte Deryoş' umun kınalı kuzu halleri..


ve gecenin katilleri ne yedim ne yedim :P Dün kendime ödül vermiştim, bugün tekrar protein ağırlıklı yaşamıma hızlıca geri döndüm. Mutluyum aslında çünkü dün akşam ne giysem diye saatlerimi öldürürken farkettim ki 7-8 yıl geriye gittim beden olarak. Kendi nişanımdaki elbise emanet gibi durdu üzerimde o derece=) Şimdi ben şımarmayım da kim şımarsın ama değil mi?


İşte gecenin sonu eve geldiğimde elimi yıkadım, şimdilerde baktığımda gülümseten turunculuk...

Bu arada ben oynamam ben bilmem diyenden korkmak lazım içime kaçan Mezdeke' ye ben bile şaşırdım, ne oynadım ne oynadım. Beni bilenler yarıldılar gülmekten=))

Ha bir de gecenin bitiminde sevgililere yapılan kına yakma tehtidi vardı ki baktık kimse evin kapısına yanaşmıyor, arabaların başında bekliyor=) Keyifli eğlenceli bir gece oldu=))

Diliyorum dostum bir ömür boyu mutlu mesut sevdiceğiyle yaşasın...

11 yorum:

pembedüşler dedi ki...

can dostuna ömür boyu mutluluklar diliyorum:))

Hande dedi ki...

tatlım supersın, bu keyıfle diyete dahada şevkle devam edersin. Kına olayına gelince bende sevmem sadece ablamınkinde yapmıştım, oda eretsine gün geçmişti bile :)

cicici dedi ki...

mutluluklar diliyorum arkadaşına. ben pek severim kınayı yahu :)

my lifebook dedi ki...

bu diyetin before and after fotoğraflarını, diyetin inceliklerini paylaşman gerek artık.Bu arada yaşasın mezdeke!Yaşasın kına geceleri!

Sayın KARACA dedi ki...

Yahu vallah işin en eğlenceli kısmı kına gecesi bende :) konsemptler, ortamlar, adetler, gelenekler, kız kıza sabaha kadar eğlenceler :) kınayı getirr aneyyy :) ben kına gecemde kına türküsünün remixsini indirmiştim. öyle çılgınlar gibi ağlanması diye. Benim kınamı göbek ata ata yaktılar :)

Burcu Çalışkan dedi ki...

tam yoldan çıkmalık bir kına olmuş :)

Selin Ergeçer dedi ki...

O dostlukları çok iyi bilirim canım,benim Mısır'a giden Öznurumla aramda olan,tam da senin anlattığın gibi bir dostluk.o yüzden yakın arkadaşının özel gününde insan nasıl oluyor bilirim,göbek de atar,yapmam dediği her şeyi yapar :)))) eee bu lezzetli yiyeceklerle zaten rejim çok olmazdı,oh iyi yapmışsın bir gün izin vererek:) çok eğlenceli bir kına olmuş anlaşılan,darısı düğüne ;))))

Selin Ergeçer dedi ki...

Bu arada yazmadan duramayacağım;ayakkabılara bayıldımmmm :)))))

Pembe Yastık dedi ki...

Yakında bizimde kına yakma töreni var...ben severim kokusunu, sadece görüntüsünden pek haz etmem...Ömür boyu mutlu olsun arkadaşın...

Sevgiler

Chilek dedi ki...

pembe düşler; teşekkürler:)

Hande; teşekkürler desteğiniz tartımasız yanımda hep:))

cicici; teşekkürler, ben pek sevmiyorum ama alıştık birbirimize:))

my lifebook; bütün gün dinlemekten bıkmadın mı yahu:)) ama haklısın sona vardığımızda gerekecek sanırım:))

Sayın Karaca; beni de çok ağlatmaya çalışmışlardı ama ağlamamıştım ağzım bir karış açık kahkahalarla yakılmıştı kınam:)

Burcu; öyle oldu hakikaten:)

Selin; o yemeklerle gaz aldım sorma dünya bir güzel geldi bana anlatamam:))) Ayy yeşekkür ederim canımcım ben de çok severek almıştım onları, severek de giyiyorum:)))

Pembe Yastık; işte kimi görüntüsünden kimi kokusundan muzdarip ama gelenek görenekler önemli insan yaş aldıkça daha iyi anlıyor bunu:)

ayci dedi ki...

kınanın şekli ne güzel, beinmkiler hep şekilsiz olurda ondan diyorum :)

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)