30 Haziran 2011 Perşembe

Özgü..

Eğer sizlerde benim gibi saçıyla çok uğraşanlardansanız bu post tam size göre=)

Üniversite yıllarında saçını kırmızıdan maviye her türlü renge boyamış şimdilerde durulmuş bir yetişkin olarak yine de farklı modeller deneyerek açığı kapatmaya çalışıyorum. Farklı örgü modellerini uygulamayı ya da farklı aksesuarlarla saçıma hareket katmayı da seviyorum. Böylece kendimi "kendime özgü" hissedebiliyorum. 

Genelde hafta içi daha fazla uyumak için pek uğraşmıyorum ama haftasonları çoğu zaman farklı modeller deniyorum=)

İşte yine Google' da aranırken karşıma çıkan ve hoşuma giden bir kaç görsel...

Bakalım sizler de beğenecek misiniz?






Bu arada 3 günlük bir izinle huzurlarınızdan ayrılıyorum biraz resetlenip pazartesi buralarda olacağım=)

Hadi haftayı Zaz ile keyifle kapatayım=)

9 yorum:

Syhn dedi ki...

kırmızıdan maviye mi!!!!
wow çılgınsııınnn!!
bu arada kızıl saçtaki mavi kurdele çok hoşuma gitti :)

zoitsa dedi ki...

dağınık saçlarımla her anım farklı zaten:))iş yoğunluğu farklı olabilmek için birebir:))

Yeşim dedi ki...

Her türlü kombinasyonu denemişsin ne güzell :) bu modeller şahane fakat ben tam bir özürlüyüm bu konuda. Asla saçıma şekil veremem :( Uzun zamandır boyamıyorum da. Güzel bir hafta sonu geçir tatlım. Tam bir format at kendine :) iyi eğlenceler şimdiden.

Selin Ergeçer dedi ki...

Ben sac bandi cok seviyorum ama o sac bandi 2 hadi bilemedin 3 saat sonra basimi feci agritiyor :( hic takamiyorum :(( ama cok begeniyorum farkli renkte taclari,tokslari,civil civil ;))

Selin Ergeçer dedi ki...

Bu arada bir de ":))))))))))))))))" eklemek istiyorum,icimden geldi,sen anladin ;))))))

Krnc dedi ki...

Hepsinin keyfi başka:)
kızıl saçtaki mavi kurdele süper duruyor..
iyi tatiller..

Chilek dedi ki...

Seyhan; o zamanlar evet ama şimdilerde değil:)

zoitsa; değil mi ama:P

Yeşim; çok sağol:)))

Selin; evet ayy hihihih:))))))))))))

Krnc; bende bayııldım:)

Elifinelizi dedi ki...

ahh ahhhh saçlarım aklıma geldi :( şimdi kısacıklar
iyi dinlenmeler .
bu aralar sürekli dinlediğim bir melodi insana neşe veriyor

habinos dedi ki...

kırmızı saç çok hoş duruyor.
hepsi çok güzeller

yazında kullanışlı modeller =)
teşekkürler güzel fotoğraflar için =)

http://habinos.blogspot.com/

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)