22 Haziran 2011 Çarşamba

Yazsam bitmez o yüzden kısa kestim...


Geçen haftalarda sevgili arkadaşım Hande beni mimlemişti. Bugün aklıma geldi, unutmadan devamı gelsin o zaman.

Mimin konusu gıcık olduğumuz şeyler. Benim için zor değil, zaten yapı olarak kolay gıcık kapan bir halet-i ruhiyeye sahibim=)

  • Çok yiyip zayıf kalanlara
  • Yaşama hakkını sadece kendinde görüp hayvanlara ve doğaya zarar veren insan-cıklara
  • Düşünmeden konuşanlara
  • Konuşurken seni susturup kendi başından geçenleri anlatmaya başlayıp bir daha susmayanlara
  • Yaşadığım hayata saygı göstermeyip sadece hayatı kendi tecrübelerinden ibaret sayanlara
  • Fikir sormadan fikrini beyan edenlere ve bunu bilmiş bir tavırla sergileyenlere
  • Öz bakımı eksik rahatsız edici vücut kokularına sahip insanlara kısacası suya sabuna dokunmayanlara
  • İş yerinde " çok acil .... Bey istedi (genel müdür) adıyla iş yaptırmaya çalışan uyanıklara
  • Telefonda seni arayıp kendini tanıtmadan "kiminle görüşüyorum?" diye soranlara
  • Evimde sigara içilmediğini bildikleri halde "içebilir miyim?" teklifi yapanlara ve bunu eleştirenlere
  • Chilek' e olan düşkünlüğümü eleştirenlere
  • Dünyaya nefret dolu gözlerle bakanlara
  • "Kocamdan önce asla" şeklinde yapış yapış erkek egomanyası altına girmiş hemcinslerime
  • Daha evlenmeden sosyal sitelerde soyadlarını değiştirenlere
  • PMS olayını tıbben reddedip o dönemde kadınlara deli muamelesi yapan tün erkeklere
  • Öğle tatilinde soğan sarımsak yiyip iş başı yapanlara
  • Her durumda herşeyi eleştirme hakkı bulanlara...
Ben daha yazarım yazmasına ama sıkılmayın diye burada kesme hakkımı kullanıyorum=)

Gıcık olduğunu yazmak isteyen herkesi de mimliyorum buyrun dökün eteğinizdeki taşları...

5 yorum:

Hande dedi ki...

Konuşerken susturup kendi anlatanlara bende gıcık oluyorum bak onu unutmuşum. Birde her konuda söyleyecek bir şeyi yaşanmışlıkları olur ya sinir olmamak imkansız :))

Selin Ergeçer dedi ki...

Hahh evde sigara içmek isteyenler ve chilek'e daha doğrusu hayvanlara olan aşırı sevgiyi eleştirenler...bunları unutmuşumm :)) hepsine katılıyorum canım,altına imzamı atarım :P

Elifinelizi dedi ki...

Valla şekerim her gıcığında sonuna kadar haklısın . Eee ama şimdi biz bunlara gıcık ola ola dünyaya dar etmiyomuyus kendimize , Nasıl olucak ?

viva dedi ki...

yiyip yiyip sismeyen kadinlara bende katiliyorum, ben öyle olsam durum degisir tabiii ; )
Tabii diger seylerede : D

Yeşim dedi ki...

:) Ortak ne kadar çok şey var. Okurken kendimi buldum desem yeridir ;)

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)