4 Temmuz 2011 Pazartesi

Kendini başka bir bedende görmek gibi birşey bu

Nihayet 1 yıl sonra buluşabildik. Artık herkesin şahit olduğu bu yakınlığa sadece 3 boyut kazandırdık aslında. Gördük, dokunduk, sarıldık birbirimize. Birlikte harika 4 koca saat geçirdik. Sanki yıllardır beraberdik ve herşeyimizi biliyorduk da sadece bir süredir birbirimizi görememiş gibiydik.

Hayatın güzel getirileri var gerçekten  Selin' de onlardan biri benim için. 30 küsür yılın pozitif getirilerinden=)
Baktığımda bana aynalık eden, benden birtane daha var-mış dedirten. Onu tanımak o kadar özel ve güzel ki duygularımı ve mutluluğumu kelimelere dökmekte zorlanıyorum hala=)




İşte buluşma anımızdan 2 kare keyfimiz yüzümüze yansımış=)

Buluşmayı tüm detaylarıyla okumak isteyenler bir tık la sizi buraya alayım lütfen=)

Herkese keyifli ve güzel bir hafta diliyorum.

9 yorum:

Selin Ergeçer dedi ki...

Tatlım benimm ne de güzel yazmış,ne güzel ifade etmişsin bayıldım,iyi ki varsın, gerçekten iyi ki varsın :)) Ama bir yandan da masaya vurmak istiyorum;nazar değmesin diye..hatta vurdum bile :) çook güzeldi,tadı damağımda kaldı ve bir dahaki buluşmayı iple çekiyorum :)

Meyra dedi ki...

ahh bu blog camiası yokmu hakikatli ve kendinden olanını nasılda getiriyor karşına...benken, biz olmanın mutluluğunu gördüm bu karede ikinizde hoşsunuz canım;)keyfiniz ve dostluğunuz daim olsun..

lolipu dedi ki...

demek İstanbul kaçamağı yaptın:)) ne güzel olmuş:) ikinizi aynı karede görmek de çok keyifli:))

Krnc dedi ki...

Dostluğunuz,güveniniz,sevginiz daim olsun:)
Umarım sizin gibi bir çok blog dostu böyle buluşmalar yapar ve dostluklarını pekiştirirler.Resimler de süper :)

Eya dedi ki...

evet bu sanal alem güzellikler katiyor insana...ne mutlu ayni frekansi yakalayabilmis olmak, sevgiler

zehra

Yeşim dedi ki...

En güzel şehirde iki içi-dışı güzel insan bir araya gelmiş. Sattler yetmez elbet :) Daim olsun dostluğunuz tatlım.

Birdemliksohbet dedi ki...

Seviyorum bu blog dostluğunu
bende o kadar harika dostlara sahip oldum ki anlatamam
Dostluğunuzun her daim devam etmesi dilegiyle :))

colette dedi ki...

Özel insanların dostlukları da özel olur !

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

bir araya gelmek , gerçek boyuta geçmek , gerçekten çok güzel oluyor.

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)