7 Temmuz 2011 Perşembe

Sepet sepet yumurta...

Yumurta sevmem
15 yıldır ağzıma sürmem
Sufle falanda yemem/yiyemem
Hamur işlerine bile içini dışını ayırır koyarım
Evde pişirmem/ pişirene, yiyene, bulaşığını yok edene ses etmem ( bknz; sevgili)

Gün bugündür ki şu yumurta fotoğrafları beni benden aldı. Ne kadar da güzel görünüyorlar.
Ne kadar da masum. Sanki 15 yıl önce zehirlenmeme neden olmamışlar gibi=)








Ben bakmakla yetiniyorum, sevenlere afiyet bal şeker pazar kahvaltılarının vazgeçilmezi olsun o zaman=)


beatricepeltre

4 yorum:

Krnc dedi ki...

Çok geçmiş olsun,bazı şeyler bizi bişeylerden soğutuyor haklısınız.Bende babamın zoruyla çocukken çok muz yediğimden ,şimdi muz gördümmü örgh diyesim geliyor.
Resimler çok güzelmiş cidden de:)

DarLa dedi ki...

kayıp kız kardeşim misin sen benim :)
Kendimi bildim bileli yemem!!!!!
hatta mümkünse yanımda da kimse kokuta kokuta pişirmesin!!!!

Deniz dedi ki...

Yumurtayı sevmiyor musunuz?:)
www.LensMarket.Com

Chilek dedi ki...

Krnc; malesef aynen öyle zorlama ve dayatmalar sonrasında tamamen uzaklaşmayı beraberinde getiriyor.

Darla; evet bunu daha önce tespitlemiştik sanırım;)

Deniz; belli mi oluyor yoksa:P

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)