12 Ağustos 2011 Cuma

Güzel mi güzel bir süpriz daha...

Dün sevgili arkadaşım Lolipu' nun "iş çıkışında kapıda buluşalım bende sana ait birşey var" mailiyle heyecanladım. Artık bir çoğunuz biliyorsunuz biz aynı iş yerinde çalışıyoruz ayrıca birlikte tıngır mıngır Atölye Beyaz' a gidiyoruz=)

Düşünceli tatlı mı tatlı kedi delisi sevgili Ebruli Kedi Simin'e hediye gönderirken tüm bu detayları hatırlamış ve bana da bu güzel küpeleri göndermiş. Nasıl mutlu oldum anlatamam hemen eve gidince fotoğrafını çektim.

Hep söylediğim gibi bir çoğunun birbirini görmeden birbirinin yüreğine dokunabildiği bir yer burası.
İyi ki bu blog dünyasında küçük bir parçayım.

Kendisine huzurlarınızda kocaman bir teşekkür etmek isterim=))



ve benim çok sevip sıkça paylaştığım bu şarkı Ebruli Kedi ve Lolipu' ya gelsin=)

Herkese keyifli ve mutlu haftasonları=)

7 yorum:

Yeşim dedi ki...

:) işte olması gereken bu. Ne güzel köprüler kurmuşuz birbirimizle :) Çok güzel küpeler tatlım. Güle güle kullan. Az bulunur özel bir dostluk bu :)

DarLa dedi ki...

bu en güzel sen hallerinden..
Güle güle kullan...

Yüreğe dokunmak önemli ve özeldir..
Ne mutlu size

Selin Ergeçer dedi ki...

Nasil guzel bir his oldugunu biliyorum:) insan paylastikca,birseyin parcasi oldukca daha da buyuyor mutlu oluyor :) kupeler de cok guzelmis soylemeden edemeyecegim :p gule gule guzel mutlu gunlerde kullan canimmcim ;))

*ssdesignbutik dedi ki...

gerçekten çok duygulu birşey insanlar burada birbirlerini tanımadan bir bağ kuruyor.
Güle güle kullan canım..

Meyra dedi ki...

bu hissi çok iyi biliyorum daha yeni yaşadım gerçekten uzaktan kalbe dokunmanın keyfi bir başka canım:) küpelerin şirin sen şirin daha ne olsun güzel günlerde kullan;)

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

blog dünyası; yüreklere dokunmanın yolu gibi birşey. bu şekilde ne güzel arkadaşlıklar kuruluyor .

ebrulikedi dedi ki...

lolipuya paketi hazırlarken bu küpeleri seveceğini düşündüm.iyi ki yanılmamışım.beğenmene çok sevindim.güle güle kullan.
aslında daha güzel bir not yazmak istiyordum ama vaktim çok dardı kusura bakma:(

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)