18 Ağustos 2011 Perşembe

Hall...

Evlerin girişleri aslında evin enerjisini yansıtıyor bence ilk izlenim, ilk karşılaşma...

Aşağıdaki görsellerde beni en çok detaylar cezbetti. Bütününden en çok keyif aldığım görselse ilk görsel oldu.


Neredeyse tamamına


Evin giriş kapısına ve eve 2 basamakla girilmesine


Aynanın gelişi güzel duvara dayanmasına


Sağdaki camekanlı dolabın antrede kullanılmasına


Dolabın yerden yüksek montelenmesine ba-yıl-dım!!!

PS: Son haftalarda sessiz izleyicilerimden mailler almaya başladım. Dekorasyona eskisi kadar yer vermediğime dair. Buradan da belirtmek isterim ki blogum ağırlıklı olarak dekorasyon blogudur arada kendi yaşamımdan çok yüzeysel olarak kesitler içermektedir. Ben ve beğendiklerim olarak yayınlarımıze devam ediyor olacağız. İlginiz için çok teşekkürler.

Alvhem

9 yorum:

Selin Ergeçer dedi ki...

Ben bütün girişleri beğendim. Girişi olmayan bir evde yaşadığım için, küçüğü büyüğü, hepsi benim hoşuma gidiyor. 2-3 basamakla çıkılanı da çok sevdim ben. Ama en çok duvardaki yazıyı beğendim; "happiness is not a destination,it is a way of life" Budur :)

Elifinelizi dedi ki...

gerçekten ilk resim beni benden aldı :) şöminemi , sobamı arada kalmış o şey ne güzeldir öyle yokk yokk bende girişe hemen bir operasyon yapmalıyım .
senin paylaşımlarınında müthiş faydası olucak süperrr :D

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

yeni evin kocaman bir girişi var ayna aldım ben de ikeadan doldurmak ne zor oluyor

estasarimelif dedi ki...

o evde yaşamak istiyoruuuum...

Sazan dedi ki...

Chilek beni artık sevmiyyooo :(((

ŞÜKRAN dedi ki...

Günaydınlarrrrr, detayların yanında bende ferahlığına bayıldım ayrıca.içim açıldı birden hemen bayram sonrası badana boya yaptıracağım aşamada neler yapabilirim evimde diye haveslendim, zira zaman zaman değişiklşikler yapmayı çok severim.. hafta sonunuz taze ramazan pidesi tadında olsun olur mu? Çünkü müthüştir kokusu, tadı bıraktığı lezzet.

ayci dedi ki...

bayılmayacak gibi değil ki...ama en güzeli o iki basamaklı giriş.

my lifebook dedi ki...

3. fotodaki duvardaki yazıya, son fotoda yerdeki çantaya bayıldım. Yanlış yerlere mi bakıyorum:)))

Chilek dedi ki...

Selin; bende bakarken ayrı ayrı iç geçirdim:)

Elifinelizi; zaten hiç boş durmuyorsun ki!:))

Modaerator; geniş antre iyidir boşver ferah ferah bence fazla da doldurma zaten:)

estasarımelif; bendeeee:)

Sazan;aaa nerden çıktı o? çok seviyorum hem dee:))

Şükran; evet ya değil mi pde gibisi var mı? bu güzel benzetme için teşekkürler:))

ayci; ah ah süper hem de:)

my lifebook; yok tatlım bence gayet güzel yerlere bakıyorsun;)

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)