26 Ağustos 2011 Cuma

Keyfe çeyrek var...


ve günlerden cuma... pazartesi ofise 2 saat gelecek olmamı saymazsak bayram tatiline girmemize saatler kaldı.

Pazartesi mavilere yelken açıyorum bol iyotlu su ve eğimini sonbahara çevirmiş güneş deopolaması yapmak niyetim.

Bu aralar pek bir paniğim, şu masada "hayatı kaçırıyorum, yakalayamıyorum oysa hayat dışarıda" düşüncesinden alamıyorum kendimi.

Niyetim burayı bayram süresince kapatmak ama burayı da kaçırıyorum paniğime bakasak arada bi "ceeee" sesi çıkartıveririm.

velakin ben biraz daha buralardayım gitmeden iddialı bir kapanış yaparım artık şanıma şöhretime yakışır:))

PS: Bu arada bugün farkettim tam "502" izleyicim olmuş hani adettendir "500" de atlar zıplarız ya yoğunluktan farkedemedim. İyi varsınız(!) diyorum ya hep yine öyle, o zaman büyük kutlamayı 1000' e saklayalım ne dersiniz?


9 yorum:

ŞÜKRAN dedi ki...

Güzel bir tatil geçirnmeni, bol bol dinlenmeni ve daha nice bin izleyiciye ulaşmanı diliyorummmmm ( çünkü bu gün yapılan tüm duaların kabul edileceğine inanıyorum )Bu vesileyle bayramını da yürekten kutluyorum sevgiler.

Meyra dedi ki...

o iyot kokusunu benim içimde bir nefes çek içine o bile yeter sonbahara girerken:)) iyi tatiller iyi bayramlar canım:)

lolipu dedi ki...

hadi bakalım iyi bir tatil olsun, kışa bol bol enerji dolsun:)))

*Dilos* dedi ki...

Ben 501. olmuşum. kutlamayı kaçıracakmışım nerdeyse :) İyi tatiller ^^

estasarimelif dedi ki...

haydi git denizin, veda etmeye hazırlanan güneşin, farklı bir atmosferde olmanın tadını çıkar.
masanın başından uzaklaş, derin nefesler depola iyot kokan.

sonra neşeli bir sonbahara hazır olsun için, ve bedenin...
en çok mekan fotolarına bayılıyorum. sende sade relaks evleri , detayları, soft ayrıntıları seviyorsun.
her birine dakikalarca bakıyorum...
izleyicilerin içinde tebrikler. bende döt gözle bakıyorum her sabah acaba kaç oldu diye. ama hala 163...
beni okumuyorlar mı dersin. oysa o kadar heyecanla yazıyorum ki...
ve o kadar içimden geldiği gibi aktarıyorum ki, kesmeden, sınırlamadan...

bu gün gülümse bloğunda beni tanıtmış... bi sevindim ki anlatamam.
belki o sayede bu gün bir sürü izleyicim olur...
sana iyi tatiller..
bol fotoğraf çek olur mu?
bekliyorum...

zeynep dedi ki...

Şimdiden iyi yolculuklar o halde, bayram sonrası yeniden kavuşacağız:)

dicle kıyısında masal kentim dedi ki...

iyii tatillerr vee iyi bayramlarr:)))))

cemre dedi ki...

ohhh şöyle iyot kokusu, birazda manzara ne güzel olurdu şimdi! benim yerime de keyfini çıkart. hepi topu 3 gün tatili olan biri olarak artık bayramı beklemekten vazgeçtim :( ama dediğin duygular bende de mevcut; hayatı sanki kaçırıyorum gibi dünya benim dışımda bir yerlerde pekte güzel dönüyor mu ne??belki bu 3 günde bende yakalarım bir ucundan dünyanın belli mi olur :)
iyi bayramlar, keyifli tatiller :)

Selin Ergeçer dedi ki...

Oleyy 502 izleyici muhtesemmm :))) benim 100 ve 200'de delirmemi goz onune alirsak,500de yer yerinden oynardi kesin ;)) canimmmm bol bol eglen dinlen, burayi da kisa bir sureligine kapat;)) kafani bosalt ohh enerji depola oyle gel... Bu arada iyi bayramlar tatliskom ;))

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)